Gå til innhold

Huaweis store hemmelighet kan ha blitt avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6,1 tommer blir vel da noe som sannsynligvis ikke går oppi 95% av verdens lommer, og som du må frakte på en annen måte. Da vil du få mindre skjerm enn 7" og 10" brettene.

 

Det kan jo være det blir et strålende produkt, ikke vet jeg, men for meg virker det hverfall ikke sånn.

 

Jeg er ikke noen motstander av Huawei. Forbrukere flest liker produsenter som presser prisene der du får mye for pengene.

Lenke til kommentar

Bare fint at telefoner og nettbrett får alle størrelser. Det er jo nesten merkelig hvordan "utenkelig" store telefoner har overtatt store markedsandeler. Min start med Android var med SE X10 mini med 2,6" display.

Det var ubegripelig knotete å treffe bokstaver på tastaturet :-) Da var det himmel å bytte til 4". Nå har jeg 4.8" og det ser ikke ut til å stoppe der.

 

Har forøvrig bestilt en Xiaomi MI-Two fra Kina. Den har specs helt i toppklassen, men koster bare 2,2k pluss evt mva.

Lenke til kommentar

Bare fint at telefoner og nettbrett får alle størrelser. Det er jo nesten merkelig hvordan "utenkelig" store telefoner har overtatt store markedsandeler. Min start med Android var med SE X10 mini med 2,6" display.

Det var ubegripelig knotete å treffe bokstaver på tastaturet :-) Da var det himmel å bytte til 4". Nå har jeg 4.8" og det ser ikke ut til å stoppe der.

 

Har forøvrig bestilt en Xiaomi MI-Two fra Kina. Den har specs helt i toppklassen, men koster bare 2,2k pluss evt mva.

 

Fin pris, bra den ikke bruker TD-CDMA, kinas utgave av CDMA (3G), som ville vært umulig å bruke i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...