Gå til innhold

Apple bekrefter lansering 23. oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare de ikke glemmer å refreashe iPad (3) med lightning kontakt og dermed dreper iPad (2) engang for alle og erstatter den med iPad Mini sånn at du ikke sitter med aktuelle modeller som fremdeles bruker den gamle 30-pin kontakten så er jeg fornøyd.

 

Også må de faktisk begynne å få på plass flere lightning kabler da, skuffende dårlig tilgjengelighet på disse i Norge fremdeles.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Bare de ikke glemmer å refreashe iPad (3) med lightning kontakt og dermed dreper iPad (2) engang for alle og erstatter den med iPad Mini sånn at du ikke sitter med aktuelle modeller som fremdeles bruker den gamle 30-pin kontakten så er jeg fornøyd.Også må de faktisk begynne å få på plass flere lightning kabler da, skuffende dårlig tilgjengelighet på disse i Norge fremdeles.

Vel, jeg venter heller litt ekstra å bestiller kabelen fra utlandet, blodpris her i Norge på kabler.

Lenke til kommentar

De burde virkelig oppgradere oppløsningen på 13" MAcBooken, altså en utenom Retina. Når telefonen min nesten slår den i oppløsning (har med forhold å gjøre iom at mobilen er 16:9 og det er ikke MacBooken) så må jo nesten noe være galt.

 

MAnge PC produsenter bør og rette opp dette på de dyrere modellene så de ikke har den 1366X786, bedre enn 1280X800, men fortsatt veldig lite, spes når 5" tlfene kommer med Full-HD

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...