Gå til innhold

Asus PadFone 2 lansert i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker telefonen veldig mye, men savner av og til en større skjerm. Det er ikke alltid like praktisk å veksle mellom to enheter siden det er lite symbiose mellom enhetene.

 

Da er det fint å bare kunne docke telefonen i en større skjerm. I mine øyne er dette en fantastisk løsning, og det ser ut til at spec er ganske bra også.

Lenke til kommentar

Fristende greier. :) Kanskje litt synd de ikke bare kunne brukt feks panelet til Infinity når de først er i gang. Og/eller mulighet for å utvide med en transformer-lignende tastatur-dock?

 

Skulle i det hele tatt ønske det var flere som lot være å lage så mange parallelle og lignende nisjeprodukter som blir litt mer likegyldige enn de hadde trengt å være siden de alle har mangler som de andre produktene har dekket.

 

Apple er flinkest i klassen til dette - dessverre, jeg har litt beef med dem når det gjelder andre ting. Men det skal de ha, de går oftere for noen få produkter som i langt større grad er "all-in".

 

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som reagerer på at "nettbrettet" og telefonen har nesten lik oppløsning? Hva er poenget med den store skjermen når du ikke får mer detaljer!?

 

For de med store tykke fingre vil de bli lettere å treffe knappene, dersom det hadde vært høyere oppløsning på nettbrettet kan en "liksom agrumentere med" at det hadde vært like vanskelig å treffe knappene.

 

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som reagerer på at "nettbrettet" og telefonen har nesten lik oppløsning? Hva er poenget med den store skjermen når du ikke får mer detaljer!?

 

Det er uansett letter å tilpasse apps med bare 1 oppløsning, men hadde foretrukket høyere oppløsning på tableten, har sikkert litt med pris også.

Apps blir aldri tilpasset "en" oppløsning :)

En app skal jo fungere påde på Nexus7, S2 og S3

Lenke til kommentar

For de med store tykke fingre vil de bli lettere å treffe knappene, dersom det hadde vært høyere oppløsning på nettbrettet kan en "liksom agrumentere med" at det hadde vært like vanskelig å treffe knappene.

Knappene trenger ikke å bli mindre bare fordi oppløsningen er større.

 

Nei, men dersom en beholder den gamle pixeltettheten så blir knappene mindre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...