Gå til innhold

Fotovideos høstmesse er i gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vist ikke bare jeg som har gått glipp av en dag ;)

 

Her skulle Akam gått aktiv inn gjerne en stund før messeåpningen og proklamert med hyppige oppdateringer så det blir en aktiv diskusjon, mot betaling selvfølgelig og jeg trenger vel ikke å nevne hvem som skulle ha betalt for all gratisreklamen :)

 

Det og være i en sunn dialog med potensielle reklameinntekt_kunder på dette nivået ser jeg ingen problemer med.

Lenke til kommentar

Redaksjonen kan ikke involvere seg med reklame. Å "bytte" redaksjonell omtale mot penger er omtrent så uryddig og tvilsomt som det blir i mediebransjen, så slikt holder vi oss laaangt unna.

 

Hvorvidt vi skriver om fotobutikkers egne messer på redaksjonell plass er konstant oppe til diskusjon, og vurderes fortløpende etter presseetiske retningslinjer. På den ene siden er det av interesse for brukerne, men på den andre siden kan det være tett opptil tekstreklame. Dette må vi vurdere i hvert enekelt tilfelle, og dersom vi skriver om det, må saken vinkles forsiktig og riktig.

 

Om en butikk vil profilere en messe eller et sett tilbud på Akam, er de selvsagt velkommen til å kjøpe reklameplass til det. På redaksjonell plass er det opp til oss om og når det skjer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette har vært omtalt noen dager i tråden Gode fototilbud i (nett)butikkene!

Kom meg helskinnet ut døra med kun en X10 som jeg har ønsket meg leenge, endelig under 3000, så det ble billig forsikring også.

Men de tar igjen på tilleggsutstyret, vær obs... Batteri 495, i går 25% til 371, men 240kr hos JP...

Veske var også 100kr dyrere enn JP.

Sikler veldig på FX, så det var nyttig å diskutere litt med en fra Nikon og Sigma. Flott tilbud fredag på Sigma 24-70 2.8 til 4500, så blir det kanskje en D600 eller D700 (mest sannsynlig) etter hvert.

Edit: feil dag...

Endret av kjelldell
Lenke til kommentar

Grei skuring i dag. Kom inn og bestilte når det var 19 stk igjen (5D III), når jeg var ferdig med å betale var det utsolgt.

Litt "kluss" med rabatten (kr 2000) på batterigrepet jeg bestilte, men etter å ha sendt en forespørsel til FV så tok det ca 30 minutt før dette var ordnet. Og nå er sporingsnummeret også kommet.

 

Honnør til Fotovideo.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...