Gå til innhold

Test: Nanoxia Deep Silent One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig interessant produkt, men jeg har litt vanskeligheter for å anbefale dette kabinettet når man har bedre og billigere alternativer der ute(R4).

HDD-burene og deres løsning liker jeg veldig godt. Sett bort fra at det virker som det er vanskelig å presse luft gjennom dem. Definitivt ikke noe som hjelper på temperaturene/støynivå.

Løsningen for utluftning på toppen er også en ting jeg ikke har sett før. Veldig smart i grunn, men litt liten sprekk, ja.

Hadde likt bedre 2x140mm i front med en mer permanent festeanordning enn den fleksible 2x120mm løsningen som er valgt her.

Plass for 120mm radiator i topp vil vel være et godt salgsargument her mtp at R4 ikke støtter dette.

 

Jeg har R3, så løse mansjetter og trangt med plass for kabelføring er ikke noe nytt for meg, men man skulle jo tro at denne tyske produsenten hadde tatt lærdom av sin hovedkonkurrent nr 1. Ganske merkelig i grunn.

 

Får vel vente til neste generasjon før man eventuelt kan vurdere dette kabinettet.

Lenke til kommentar

"Deep Silent One" minner meg mer om tarmgass enn kabinett.

Det er synd at slike inlegg som dine skal få bestå, uansett, så har jeg lyst til å høre på din argumentasjon for dine menginger rundt dette.

 

Jo, kom til å tenke på det fordi en gang hadde en kompis av meg en hund som gikk rundt å slapp seg 24/7. Vi kunne ikke høre det, men det luktet dritt hele tida. Så vi kalte den for "Silent Death". Det er ikke tull engang

Endret av gallsman
Lenke til kommentar

"Deep Silent One" minner meg mer om tarmgass enn kabinett.

Det er synd at slike inlegg som dine skal få bestå, uansett, så har jeg lyst til å høre på din argumentasjon for dine menginger rundt dette.

 

Jo, kom til å tenke på det fordi en gang hadde en kompis av meg en hund som gikk rundt å slapp seg 24/7. Vi kunne ikke høre det, men det luktet dritt hele tida. Så vi kalte den for "Silent Death". Det er ikke tull engang

Kan du ikke skrive noe som man kan le av i det minste.
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...