Gå til innhold

Xbox Music lanserast i morgon (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis ikke salget av windows-telefoner eksploderer kommer dette til å bli en katastrofe. Fordelen med Spotify og Wimp er at man kan bruke de i stedet for GB på GB med musikk på en iPod eller lignende. At de har 12 millioner låter mer er jo fristende, men før det kommer en bærbar løsning jeg vil bruke er det ingen vits å i bruke denne tjenesten.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ViV1oScmdK
Jeg gidder rett og slett ikke lese artikkler som er skrevet på nynorsk! FYSJ :) Bokmål er for boka! Nynorsk er for tale...
Les artikkelen høyt for deg selv så er problemet delvis løst.

 

Hehe :D hadde det bare vært så lett :p takk for tipse :)

Lenke til kommentar

Herre... Hvem bryr seg om det er på nynorsk da? Ikke en eneste kommentar om selve tjenesten.

 

Dette burde da virkelig vært tilgjengelig reklamefritt for de som har Live Gold, Microsoft skinner virkelig gjennom som de griske gribbene de er. Live Gold er dyrt nok fra før, særlig med tanke på hvor mye ekstrainnhold man får med det mye billigere PS+.

Lenke til kommentar

Sukk. Jeg foreslår at Gamer nedlegger forbud på diskusjon rundt målvalg i disse trådene, og sletter innlegg som går inn på slikt (inkludert dette). Begynner ærlig talt å bli litt lei nå.

 

Gir Xbox Music meg noe Spotify eller Wimp ikke gjør (sånn bortsett fra at jeg kan kjøre den på Xbox (som jeg ikke har) og ikke i Linux)? Vingler litt mellom Spotify og lokal musikk nå, så er på ingen måte frelst, og er åpen for alternativer.

Endret av Okapi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tre veldig viktige spørsmål for meg om jeg skal benytte meg av denne tjenesten:

1. Støtter den scrobbling til lastfm?

2. Kan playlists spilles av in-game i spill?

3. Vil tjenesten fungere på android-telefoner i framtiden?

 

Om det er et "ja" på disse tre, samt at at det er sannhet i at det faktisk er et så enormt utvalg låter her, ja, da er jeg sannsynligvis allerede solgt.

 

 

Og folkens; slutt for guds skyld å trolle over nynorsken, det er off-topic overflow i kommentarfeltene hver eneste gang. Det mest ironiske er at de fleste som bitcher over nynorsk ikke presterer å skrive godt bokmål selv engang.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...