Gå til innhold

Taipei Assassins vant League of Legends-finalen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første, plasseringen av skjermen var tåpelig.For det andre så burde de ha gjort som de gjør på Spectator mode, der de viser kampen 3 minutter i ettertid.Sniktitting kaller jeg for juks, og for å jukse burde de bli disket.Men det er min mening da.

 

Nja

 

Det ødelegger litt det siste der. Se for deg at du ser streamen så begynner det ene laget å juble osv, fordi du ligger 3 min bak i tid.

 

Det har skjedd flere ganger under mlg, og ødelegger veldig.

Lenke til kommentar

Om juks sko ha vært straffa me disk. Så e det 4 lag som har fortjent disk.Blir litt teit å rotte sæ mot azubu frost når 3 andre lagg jor det samme.

 

Alle lag om jukser fortjener disk. Dette viser bare at dette arrangementet var dårlig planlagt og dårlig gjennomført. At det i det hele tatt er mulig å titte på monitoren, er jo i seg selv håpløst dårlig, men det unnskylder ikke at noen utnyttet situasjonen. LoL er like latterlig som denne turneringen. At det er så populært som det er skjønner jeg ikke, men hver sin smak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13498

For det første, plasseringen av skjermen var tåpelig.For det andre så burde de ha gjort som de gjør på Spectator mode, der de viser kampen 3 minutter i ettertid.Sniktitting kaller jeg for juks, og for å jukse burde de bli disket.Men det er min mening da.

 

Jeg kan høre at du åpenbart ikke så den kampen, så det er greit. Men til din informasjon var det en lang pause (noe teknisk utstyr som ikke var i orden). Med denne pausen hadde det ikke vært noen vits i å ha 3 min delay. Så vet du det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...