Gå til innhold

Første bilde fra Project Eternity (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Økte pledgen min til 280$ for å få signert collectors edition, wasteland 2, ekspansjonspakken og mye mye swag :D.Lik Obsidian sin facebook gruppe for å øke størrelsen på mega dungeonet, når vi 20k får vi ett nivå."Mask" of the betrayer forresten.

 

Du mener vel den på $250?

 

Rettelse i teksten: Over 58 000 har bidratt til kampanjen, ikke 52 000. Det tallet ble nådd for en stund siden.

Endret av secondarykid
Lenke til kommentar
Økte pledgen min til 280$ for å få signert collectors edition, wasteland 2, ekspansjonspakken og mye mye swag :D.Lik Obsidian sin facebook gruppe for å øke størrelsen på mega dungeonet, når vi 20k får vi ett nivå."Mask" of the betrayer forresten.
Du mener vel den på $250?Rettelse i teksten: Over 58 000 har bidratt til kampanjen, ikke 52 000. Det tallet ble nådd for en stund siden.

 

30$ for frakt.

Lenke til kommentar
Økte pledgen min til 280$ for å få signert collectors edition, wasteland 2, ekspansjonspakken og mye mye swag :D.Lik Obsidian sin facebook gruppe for å øke størrelsen på mega dungeonet, når vi 20k får vi ett nivå."Mask" of the betrayer forresten.
Du mener vel den på $250?Rettelse i teksten: Over 58 000 har bidratt til kampanjen, ikke 52 000. Det tallet ble nådd for en stund siden.

 

30$ for frakt.

 

Jojo...

Lenke til kommentar

Er spent på gameplayet og historien. Håper virkelig at de går for noe mindre tungvint enn DnD, som føles altfor restriktivt. I tillegg håper jeg på en god historie som utforsker noe annet enn bare det å redde verden eller ta hevn over noen som har forådt hovedpersonen. Storyen i Planescape Torment synes jeg er vanvittig bra, milevis forran noe annet. Gode temaer, gode tvister og en god hovedperson som faktisk brukte hukommelsestap på en god måte.

Endret av Buddy Dacote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...