Gå til innhold

Piratane inntek Borderlands 2 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Melkemodus [ON]
Å melke en spillserie er mer å gi nytt innhold som ikke holder mål. Denne DLCen ble startet på når spillet var ferdig.

 

Er ikkje så lenge siden spillet var ferdig, mener dette er ein litt for lettvindt måte å sanke inn mer penger, får se om prisen står i stil med tiden brukt, har den samme pris i forhold til innhald, som hovedspillet blir jo dette bra, og ikke minst billig.

Lenke til kommentar

Etter at DLC ble fullstendig akseptabel måte å melke "sjit´n" av et spill på har jeg sluttet å kjøpe spillene ved release. Kjøper heller spillet når det har fått godgjort seg på markedet en stund, og alle historiene som utgiveren vil at jeg skal kjøpe er utgitt. Da kan jeg kjøpe hele pakken med DLC i form av game of the year edition eller noe sånt til en billig penge.

 

Kjøpte Batman Arkam city med alle historiene til bare 169,- (Hardcopy) for en måned siden.

Lenke til kommentar

Borderlands var ferdig produsert 17. august, hvilket betyr at veldig mange mennesker plutelig hadde omtrent to måneder på seg på å lage nytt materiale.

 

For all del, ørlite tidlig ja, men med tanke på at så mange har fullført spillet og maxet karakterer, så er det kanskje et kjærkomment tilskudd.

 

Jeg gleder meg i hvertfall, og season pass ble kjøpt i dag.

Lenke til kommentar

Bioware og EA er nesten best i klassen når det gjelder DLC. Mass Effect 3 har fått en haug med multiplayer-DLCer som alle har vært gratis. Kun singleplayer-DLCene har de tatt betalt for, og de har det vært tre av totalt.

 

Har ikke testet Borderlands 2 ennå, men har kjøpt det, må bare få tid. :)

Lenke til kommentar

Synes det var fryktelig tidlig. Burde de ikke i det minste vente til flesteparten av oss får tid til å fullføre spillet?

 

 

jaja full pirat kopiering i pc kampen... det var som forventet...

 

"Kamp"? Prøver du å oversette "camp" til "kamp"? Vel, i kampen om videre spredning av ignoranse er du virkelig en pionér.

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes det var fryktelig tidlig. Burde de ikke i det minste vente til flesteparten av oss får tid til å fullføre spillet?

jaja full pirat kopiering i pc kampen... det var som forventet...
"Kamp"? Prøver du å oversette "camp" til "kamp"? Vel, i kampen om videre spredning av ignoranse er du virkelig en pionér.

 

Fyren troller bare :p sjekk inleggene hannes :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er en av de som er glad for att denne pakken kommer såpass tidlig, og i og med at Gearbox er suverene til å lage bra content så åpner jeg armene på vidt gap :)

 

Jeg synes det ikke er for tidlig, akkuratt passe egentlig :) De kan godt velge å vente med neste pakke, så det ikke blir for mye mellom de, og håper egentlig de kommer til å fortsette med fler enn "bare" 3 DLC´er :)

Lenke til kommentar

Synes det var fryktelig tidlig. Burde de ikke i det minste vente til flesteparten av oss får tid til å fullføre spillet?

jaja full pirat kopiering i pc kampen... det var som forventet...
"Kamp"? Prøver du å oversette "camp" til "kamp"? Vel, i kampen om videre spredning av ignoranse er du virkelig en pionér.

 

Fyren troller bare :p sjekk inleggene hannes :p

 

Nja, når en person troller så gjør han det litt bevisst, og har ikke noen hensikt bak det annet enn å trolle. 64Zombie har blitt ganske kjent for å være en ignorant PS3-fanboy som tror alle PC-spillere bruker alle dagene i sitt liv på å piratkopiere for harde livet. Han har en agenda, om nå enn en utrolig dum agenda. Så dermed er han mer enn bare et troll. Han er en jæ....

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er ikke mange spillserier jeg kjøper dlc'er til.

For å være helt ærlig haaater jeg dlc'er til de grader.

Dlc'ene til Dungeon defenders og Orcs must die 2 synes jeg er bare rent forkastelig siden spillet allerede er så lite og litt tilleggsgodis kunne gjerne ha kommet pro bono...

 

Men derimot selv om jeg kjøpte Borderlands (1) i game of the year edition og fikk med alt så synes jeg at med season pass så fortjener utviklerne av Borderlands 2 hver krone de har fått hos meg, for sjelden storkoser jeg meg så sinnsykt mye som jeg har gjort med Borderlands og Borderlands 2 med alle dlc'ene!

 

Ja det var min 1 kroning for dagen, noen som er hypp på litt tetris?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det var fryktelig tidlig. Burde de ikke i det minste vente til flesteparten av oss får tid til å fullføre spillet?

jaja full pirat kopiering i pc kampen... det var som forventet...
"Kamp"? Prøver du å oversette "camp" til "kamp"? Vel, i kampen om videre spredning av ignoranse er du virkelig en pionér.

 

Fyren troller bare :p sjekk inleggene hannes :p

 

Nja, når en person troller så gjør han det litt bevisst, og har ikke noen hensikt bak det annet enn å trolle. 64Zombie har blitt ganske kjent for å være en ignorant PS3-fanboy som tror alle PC-spillere bruker alle dagene i sitt liv på å piratkopiere for harde livet. Han har en agenda, om nå enn en utrolig dum agenda. Så dermed er han mer enn bare et troll. Han er en jæ....

Jeg har for lengst blokkert innleggene til 64. Dessverre dukker de fortsatt opp både i artiklene som kommentarer og ved sitering.

 

Jeg liker "like"-knappene på diskusjon.no, men savner en tilsvarende "dislike". Kanskje med noen følger dersom man får stort nok minus i "rykte". Som f.eks at standard innstilling for alle brukere er å ikke vise innlegg fra troll. Eller jæ...er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det var fryktelig tidlig. Burde de ikke i det minste vente til flesteparten av oss får tid til å fullføre spillet?

jaja full pirat kopiering i pc kampen... det var som forventet...
"Kamp"? Prøver du å oversette "camp" til "kamp"? Vel, i kampen om videre spredning av ignoranse er du virkelig en pionér.

 

Fyren troller bare :p sjekk inleggene hannes :p

 

Nja, når en person troller så gjør han det litt bevisst, og har ikke noen hensikt bak det annet enn å trolle. 64Zombie har blitt ganske kjent for å være en ignorant PS3-fanboy som tror alle PC-spillere bruker alle dagene i sitt liv på å piratkopiere for harde livet. Han har en agenda, om nå enn en utrolig dum agenda. Så dermed er han mer enn bare et troll. Han er en jæ....

Jeg har for lengst blokkert innleggene til 64. Dessverre dukker de fortsatt opp både i artiklene som kommentarer og ved sitering.

 

Jeg liker "like"-knappene på diskusjon.no, men savner en tilsvarende "dislike". Kanskje med noen følger dersom man får stort nok minus i "rykte". Som f.eks at standard innstilling for alle brukere er å ikke vise innlegg fra troll. Eller jæ...er.

 

fikk du ikke sensurert internet i dag, dakkar.... og nei jeg troller ikke, det har aldri vært min intesjon... hvis folk ikke liker litt humor og min skrive måte, så får de bare la være å lese det jeg skriver... å gå til det steget og blokkere folk, da har man virkelig problemer...

Lenke til kommentar

Synes det var fryktelig tidlig. Burde de ikke i det minste vente til flesteparten av oss får tid til å fullføre spillet?

jaja full pirat kopiering i pc kampen... det var som forventet...
"Kamp"? Prøver du å oversette "camp" til "kamp"? Vel, i kampen om videre spredning av ignoranse er du virkelig en pionér.

 

Fyren troller bare :p sjekk inleggene hannes :p

 

Nja, når en person troller så gjør han det litt bevisst, og har ikke noen hensikt bak det annet enn å trolle. 64Zombie har blitt ganske kjent for å være en ignorant PS3-fanboy som tror alle PC-spillere bruker alle dagene i sitt liv på å piratkopiere for harde livet. Han har en agenda, om nå enn en utrolig dum agenda. Så dermed er han mer enn bare et troll. Han er en jæ....

Jeg har for lengst blokkert innleggene til 64. Dessverre dukker de fortsatt opp både i artiklene som kommentarer og ved sitering.

 

Jeg liker "like"-knappene på diskusjon.no, men savner en tilsvarende "dislike". Kanskje med noen følger dersom man får stort nok minus i "rykte". Som f.eks at standard innstilling for alle brukere er å ikke vise innlegg fra troll. Eller jæ...er.

 

fikk du ikke sensurert internet i dag, dakkar.... og nei jeg troller ikke, det har aldri vært min intesjon... hvis folk ikke liker litt humor og min skrive måte, så får de bare la være å lese det jeg skriver... å gå til det steget og blokkere folk, da har man virkelig problemer...

 

Ærlig talt. Sier mest om deg når folk går til de lengdene at de blokkerer deg. Noe jeg syns ikke er så rart, da majoriteten av alle postene dine ikke gir noe godt til en "diskusjon" overhodet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...