Gå til innhold

Nå får PlayStation Store snart nytt grensesnitt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikkje sei at eg har savnet ein oppdatering men kjekt at dei gjer ps store meir tilgjengelig! Utseendet ser greit ut ift bildene her men hadde vært kjekt å sett fleire forandringer ;) menmen, spennende å sjå kordan utrullingen går og kordan resultatet blir :)

Endret av Ooinaru
Lenke til kommentar

Helt greit interface men verre men lasting og installering. Tror jeg blir sprø av PS3 maskinen. Enkelte spill tar det gjerne 45 minutt før du hele tatt får spilt det. Nedlasting er ekstremt tregt hvis man har heftig linje, disken klarer ikke å levere nok hastighet. Samme blir det med installering også. Bare å installere 1gb tar gjerne 10 min + .

 

Neste generasjon PS3 bør ha SSD.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt greit interface men verre men lasting og installering. Tror jeg blir sprø av PS3 maskinen. Enkelte spill tar det gjerne 45 minutt før du hele tatt får spilt det. Nedlasting er ekstremt tregt hvis man har heftig linje, disken klarer ikke å levere nok hastighet. Samme blir det med installering også. Bare å installere 1gb tar gjerne 10 min + .

 

Neste generasjon PS3 bør ha SSD.

kjøp deg ps3 superslim med 16 gb, den har ssd :p Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar

Helt greit interface men verre men lasting og installering. Tror jeg blir sprø av PS3 maskinen. Enkelte spill tar det gjerne 45 minutt før du hele tatt får spilt det. Nedlasting er ekstremt tregt hvis man har heftig linje, disken klarer ikke å levere nok hastighet. Samme blir det med installering også. Bare å installere 1gb tar gjerne 10 min + .Neste generasjon PS3 bør ha SSD.

 

Her har Sony mye å lære av Microsoft! Men Microsoft må lese alle bøker om brukervennlig grensesnitt!

Lenke til kommentar

"Målet er å gjøre det lettere for PlayStation 3- og PS Vita-eire å navigere nettbutikken lettere"Dobbelt opp med samme informasjon der da. Holder nok med enkel bruk av ordet lettere. ;)Grammar police, out!

 

skal ikke grammer politiet attacke meg også?... jeg skrev tross alt 'stream' istede for 'steam'..

 

Nei, forventer jo ikke det samme fra en forumbruker kontra en som får betalt for det han skriver.

Lenke til kommentar

Helt greit interface men verre men lasting og installering. Tror jeg blir sprø av PS3 maskinen. Enkelte spill tar det gjerne 45 minutt før du hele tatt får spilt det. Nedlasting er ekstremt tregt hvis man har heftig linje, disken klarer ikke å levere nok hastighet. Samme blir det med installering også. Bare å installere 1gb tar gjerne 10 min + .

 

Neste generasjon PS3 bør ha SSD.

 

Du påpeker egentlig de største svakhetene rundt PS3 her. Helt utrolig elendig nedlasting på PSN, installering i hytt og dynevær. Generellt mye venting overalt egentlig :p

Lenke til kommentar

Er det sån med Xbox 360 at man må ha Xbox live for og laste ned opdtateringer til spill?Har en far som spiller mye fifa og alle spillene stopper etter veldig mange timer, ser det er opdateringer, men han gidder ikke gjøre noe med det :p old folks and teknologi -_-

 

Ja, han må lage en Xbox Live Silver-konto for å oppdatere spillene sine.

Lenke til kommentar

Er det sån med Xbox 360 at man må ha Xbox live for og laste ned opdtateringer til spill?Har en far som spiller mye fifa og alle spillene stopper etter veldig mange timer, ser det er opdateringer, men han gidder ikke gjøre noe med det :p old folks and teknologi -_-

 

Ja, han må lage en Xbox Live Silver-konto for å oppdatere spillene sine.

Koster dette noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...