Gå til innhold

Sony saksøker «Kevin Butler»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wow, en søksmål som faktisk gir mening.
Hadde det vært Eple & Co hadde det vært søksmål grunnet patenten på fiktiv personlighet som promoterer et produkt.

 

Bør kanskje sette deg inn i saker, i stedet for å bare høre på hylekoret. Det får deg bare til å se uvitende ut.

 

I smell fanboy.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Wow, en søksmål som faktisk gir mening.
Hadde det vært Eple & Co hadde det vært søksmål grunnet patenten på fiktiv personlighet som promoterer et produkt.

 

Bør kanskje sette deg inn i saker, i stedet for å bare høre på hylekoret. Det får deg bare til å se uvitende ut.

 

Å beklager for min overseriøse kommentar om hvor tåpelig Apple sin patentkrig med resten av verden er.

Ifølge en artikkel her på tek nettverket skal jo til og med Apple grunnlegger Steve Wozniak også mene det er bortkastet tid...

 

Sånn litt på siden, men har du mye utstyr fra Apple eller?

Lenke til kommentar
Wow, en søksmål som faktisk gir mening.
Hadde det vært Eple & Co hadde det vært søksmål grunnet patenten på fiktiv personlighet som promoterer et produkt.

 

Bør kanskje sette deg inn i saker, i stedet for å bare høre på hylekoret. Det får deg bare til å se uvitende ut.

 

Å beklager for min overseriøse kommentar om hvor tåpelig Apple sin patentkrig med resten av verden er.

Ifølge en artikkel her på tek nettverket skal jo til og med Apple grunnlegger Steve Wozniak også mene det er bortkastet tid...

 

Sånn litt på siden, men har du mye utstyr fra Apple eller?

 

Ja.

 

I tillegg til det har jeg egne meninger.

Lenke til kommentar

 

Å beklager for min overseriøse kommentar om hvor tåpelig Apple sin patentkrig med resten av verden er.

Ifølge en artikkel her på tek nettverket skal jo til og med Apple grunnlegger Steve Wozniak også mene det er bortkastet tid...

 

Sånn litt på siden, men har du mye utstyr fra Apple eller?

 

Ja.

 

I tillegg til det har jeg egne meninger.

 

Er det bare jeg som synes det er bittelitt ironisk når du viser tegn til å følge strømmen som en helt annen apple fanatiker, samtidig som du sier du har egne meninger.

 

Dine meninger er like originale some mine...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er det bare jeg som synes det er bittelitt ironisk når du viser tegn til å følge strømmen som en helt annen apple fanatiker, samtidig som du sier du har egne meninger.

 

Dine meninger er like originale some mine...

 

Nei. Jeg har faktisk nettopp skrevet en lengre innlevering angående Apple. I den anledning fant jeg frem en del fakta som både angår patentsøksmål og deres største underleverandør, Foxconn.

Lenke til kommentar

Nei. Jeg har faktisk nettopp skrevet en lengre innlevering angående Apple. I den anledning fant jeg frem en del fakta som både angår patentsøksmål og deres største underleverandør, Foxconn.

 

Hvorfor skal det gjøre at du har en original mening mens jeg ikke har det?

 

Faktaene du har gravd fram i denne innleveringen din er jeg rimelig sikker på at finnes her på internett, så du skal ikke se bort i fra at andre har tilgang på akkuratt samme fakta som deg når de gjør opp sine meninger.

 

Videre tar du jo utgangspunkt i min useriøse kommentar om Apple sin patentkrig med Samsung som min mening on Apple.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei. Jeg har faktisk nettopp skrevet en lengre innlevering angående Apple. I den anledning fant jeg frem en del fakta som både angår patentsøksmål og deres største underleverandør, Foxconn.

 

Hvorfor skal det gjøre at du har en original mening mens jeg ikke har det?

 

Faktaene du har gravd fram i denne innleveringen din er jeg rimelig sikker på at finnes her på internett, så du skal ikke se bort i fra at andre har tilgang på akkuratt samme fakta som deg når de gjør opp sine meninger.

 

Videre tar du jo utgangspunkt i min useriøse kommentar om Apple sin patentkrig med Samsung som min mening on Apple.

 

Selvfølgelig finnes det på nettet, og jeg oppfordrer deg til å lese deg opp på Apple. Burde gjøre det, før du følger resten av internett i årets klagestrøm. Blir noe nytt til neste år. Husker du når det var Call of Duty? Det var teit det.

Lenke til kommentar

Nei. Jeg har faktisk nettopp skrevet en lengre innlevering angående Apple. I den anledning fant jeg frem en del fakta som både angår patentsøksmål og deres største underleverandør, Foxconn.

 

Hvorfor skal det gjøre at du har en original mening mens jeg ikke har det?

 

Faktaene du har gravd fram i denne innleveringen din er jeg rimelig sikker på at finnes her på internett, så du skal ikke se bort i fra at andre har tilgang på akkuratt samme fakta som deg når de gjør opp sine meninger.

 

Videre tar du jo utgangspunkt i min useriøse kommentar om Apple sin patentkrig med Samsung som min mening on Apple.

 

Selvfølgelig finnes det på nettet, og jeg oppfordrer deg til å lese deg opp på Apple. Burde gjøre det, før du følger resten av internett i årets klagestrøm. Blir noe nytt til neste år. Husker du når det var Call of Duty? Det var teit det.

 

Det var da felt da.

Du greier ikke få øynene litt opp engang du.

 

Etter at du har lest deg opp så felt om Apple så innser du fremdeles ikke hvor tåpelig hele saken er.

 

Designet 'rektangel med avrundet hjørne og bak' er en smule vagt.

Ikoner som ordner seg i ett rutenett har vært i bruk lenge på datamaskiner.

Mange av patentene som går på hvordan du bruker en touch skjerm er nesten opplagt og da ikke gyldig som patent.

For å toppe støtten til Apple i USA konkluderte juryen med at Apple ikke brøt med noen av Samsung sine patenter, uten av Apple trengte å motbevise noe.

 

Men dette er jo litt vanskelig for deg å se...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det var da felt da.

Du greier ikke få øynene litt opp engang du.

 

Etter at du har lest deg opp så felt om Apple så innser du fremdeles ikke hvor tåpelig hele saken er.

 

Designet 'rektangel med avrundet hjørne og bak' er en smule vagt.

Ikoner som ordner seg i ett rutenett har vært i bruk lenge på datamaskiner.

Mange av patentene som går på hvordan du bruker en touch skjerm er nesten opplagt og da ikke gyldig som patent.

For å toppe støtten til Apple i USA konkluderte juryen med at Apple ikke brøt med noen av Samsung sine patenter, uten av Apple trengte å motbevise noe.

 

Men dette er jo litt vanskelig for deg å se...

 

Felt? Regner med det er fælt du skal frem til.

 

Denne diskusjonen var i grunn over før den startet. Du burde bare lese deg opp på Apple. Enkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...