Gå til innhold

Ny Android og nye Nexus-er i november?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amobil hiver seg på ryktebølgen ja :) Disse tingene har jo vært diskutert i månedsvis allerede.

 

Fra artikkelen: "Rykter om mange Nexus-enheter og en Nexus-telefon fra LG er ikke helt nye. Også i forkant av Galaxy Nexus gikk det rykter om at Google ville slippe til flere produsenter, og at LG ville stå for én av telefonene."

Lenke til kommentar

Historisk nærmer vi oss det vi må tro blir en ny Nexus med ny versjon av Android. Jeg tror ikke det blir de store nyhetene på OS, men mer finpuss.

 

Hvem som skal levere mobilen(e) blir spekulasjon foreløpig. Om det blir flere modeller ser jeg på det som utelukkende postitvt, siden jeg ikke kan fordra skallene som blir lagt på. Sense er ikke så verst, men Touchwiz har jeg store problemer med. Uansett er vanilla best imho.

Lenke til kommentar

Bare LG klarer å rulle ut vanilla utgaver av nye Android oppdateringer så selv brukere med Google Nexsus telefoner ikke må vente i all evighet (ref Galaxy Nexsus) så blir det bra. Har aldri helt forstått tanken bak Galaxy Nexsus når ting ble sånn som de ble.

Enig med deg der. Et stort poeng er likevel at Nexus kjører pur Android, uten noe skall fra Samsung på toppen.

 

Etter en flash til "riktig" versjon ble den også klar for oppdateringer direkte fra Google, men det skulle vært unødvendig ja.

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt flere ganger på hvorfor det ikke lanseres flere telefoner med vanilla Android, det finnes åpenbart et marked for det. Hyggelig å se at det nå kommer. Også bra om Google holder Nexus-kravene til hardware HØYE slik at det alltid er flaggskip-telefoner. Konseptet høres bra ut, kudos til Google!

 

Men ingen rykter om Nexus 10?

 

(også får vi håpe vi slipper flopper som Nexus S)

Lenke til kommentar

Det går også rykter om at neste versjon av Android vil ha "Customization Center".

 

"Probably the most interesting feature of Android 4.2 is this so-called “customization center.” We speculated that Google would introduce some kind of official theme manager back with the Android 4.0 release last year, but it never appeared. If Google implements this feature like we think, it should allow users to choose between the stock Android experience or a more customized skin from the manufacturer"

 

Det kan se ut til at dette vil tillate produsentene å ligge til "skins" her, og at brukeren kan selv velge om h*n vil bruke dette eller kjøre stock UI.

 

Spennende!

 

http://androidandme.com/2012/10/news/rumor-nexus-program-to-see-huge-changes-lg-optimus-g-nexus-coming-in-november/

 

First hands-on report of the LG Optimus G Nexus:

 

http://androidandme.com/2012/10/smartphones-2/first-hands-on-report-of-the-lg-optimus-g-nexus/

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...