Gå til innhold

DayZ-utfordrer får snart beta (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe det på måndag 284kr for alpha tilgang va ikkje steikje gale pris :)

 

Ville ikke gjort det før vi har sett mer av spillet. De gutta her har laget spill som ikke er verdt 20kr engang tidligere. Dem har ikke vist noe som helst av hvor store omgivelser det er enda og videoene hittil har vært utrolig scripta.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg synes navnet i seg selv er nok til å unngå dette spillet. De prøver bevisst å lure folk som har hørt om DayZ til å kjøpe det, i stedet for å finne et originalt navn. Ville ikke overrasket meg om de gjør det for å få solgt noen eksemplarer før folk skjønner at produktet ikke holder mål.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bra med flere alternativer, men som Avean sier så har vi ikke fått sett så veldig mye av spillet til å konkludere med det ene eller andre. Hjelper lite å få det billig ved forhåndsbetaling hvis spillet er direkte dårlig. Gleder meg til å lese noen anmeldelser når det kommer ut :)

Endret av DeepW
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette skurrer for min del. Spillet skal koste penger og man kan kjøpte gjenstander i spillet for virkelige penger? Altså, enten så kjører man FTP (med PTW eller vanity items) eller så selger man spillet og er ferdag med datt.

 

@BonBattery

Ja, den der skjønner ikke jeg heller. Hvis spillet er i alpha nå så tar det mer en 14 dager å få ferdig en beta av et så omfattende spill. Denne mannen sitter ihvertfall på gjerdet i overskuelig fremtid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har kjøpt legende pakken, for alle skeptikere så startet utviklingen av dette lenge førr DayZ engang kom ut og navnet har de hentet fra boken "World War Z". Har god tro på spillet, og for skeptikere så kan man nesten ikke si at ting ikke er helt på stell, for dere har ikke engang spilt spillet.

 

Jeg for min del sitter bare å venter til den 15. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette skurrer for min del. Spillet skal koste penger og man kan kjøpte gjenstander i spillet for virkelige penger? Altså, enten så kjører man FTP (med PTW eller vanity items) eller så selger man spillet og er ferdag med datt.@BonBatteryJa, den der skjønner ikke jeg heller. Hvis spillet er i alpha nå så tar det mer en 14 dager å få ferdig en beta av et så omfattende spill. Denne mannen sitter ihvertfall på gjerdet i overskuelig fremtid.

 

Man kan kjøpe ting som mat og drikke i butikken for "ekte penger" men ingen våpen eller amminusjon. Den er der for folk som ikke gidder å lete i 1-2 timer etter en flaske vann, så de kan bruke den lille tiden de har til noe annet. Det finnes folk som ikke sitter å spiller mer en ën halvtime-time om dagen og da er det veldig kjekt.

 

Spillet har vært i Alpha lenge, og de holder på med siste finpuss, så på de 15 dagene brukere får tilgang til Alpha så blir dem mest sannsyneligvis å teste ut hvordan serverne og miljøet funkerer når det er lasset fullt av folk. Da slipper man alla "ERROR 37" når de kommer i beta eller release.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har kjøpt legende pakken, for alle skeptikere så startet utviklingen av dette lenge førr DayZ engang kom ut og navnet har de hentet fra boken "World War Z". Har god tro på spillet, og for skeptikere så kan man nesten ikke si at ting ikke er helt på stell, for dere har ikke engang spilt spillet.Jeg for min del sitter bare å venter til den 15. :D

 

Har liten tro på dette spillet. Etter hva jeg har hørt har de ikke vært i utvikling i lengre enn ett par måneder, de bare scrappet et annet prosjekt de hadde når dayz virkelig tok av og omdøpte spillet til WarZ.

 

For meg handler det ikke så mye om hvilke bevis som ligger ute på om dette blir et bra spill eller ikke, men det at det virker som de har løyet om ganske mye, for meg er troen på selskap mer en greie med tillit.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg forblir en skeptiker til dette spillet, men håper det blir en veldig possitiv overaskelse når det kommer ut.

 

Han her er veldig skeptisk og har menge gode poeng for hvorfor man ikke gir dem pengene sine med en gang.

http://www.youtube.com/watch?v=FXKu5lV69V8

 

Kom for å kommentere det samme. Det er lite som overbeviser meg ved dette spillet, så jeg forblir skeptisk til release.

Endret av elgitar
Lenke til kommentar

Eg skal ha meg det uansett.. 284 kr e berre piss i havet for min del. Har prøvd DayZ, syns det va heilt grusomt kjedeleg, og ikkje minst grusomme kontrolla...

Men det er mi meining så det skal eg ikkje ha noko krangel her på forumet :)

 

WarfaceAlex Gjer akkurat det same, kan ikkje vente og få testa ut det her :D

Lenke til kommentar

Legend er allerede kjøpt og betalt, så vi ses på den 15 ;-)

 

Tror dette kommer til å slå beina under DayZ , og ja, jeg har det også!

Bare det faktum at dayZ bruker Arma motoren er nok til at jeg mislikte det, det ser horribelt ut, er utrooolig stivt, osv.

 

Så har man det med hackers og cheaters, der burde DayZ fått en medalje...!

Og loot... finne mat midt i gata, våpen på gulvet i en låve, osv.. nei, i WarZ har dem ihvertfall skjønt at man skal plassere loot på "realistiske" steder, som i en politibil, butikker, osv.

 

Men for all del, jeg er bare glad jo flere det er som holder seg til DayZ, så slipper vi kanskje de som finner glede i å vinne ved å jukse/"hacke". I WarZ har dem egen motor og god kontroll på juksinga.

Lenke til kommentar

Bakgrunn til hvordan spillet ble til er vel totalt irrelevant så lenge det gir en god spillopplevelse. Kan ha vært i utvikling i to dager for alt jeg bryr meg. Har man en ferdig motor og et godt konsept man kan kopiere og trolig gjøre det bedre. Ja hvorfor ikke?

 

P2Win er dog en uting uansett hvordan man vrir og vender på det. Man skal ikke kunne betale for fordeler, uansett hvor små de er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bakgrunn til hvordan spillet ble til er vel totalt irrelevant så lenge det gir en god spillopplevelse. Kan ha vært i utvikling i to dager for alt jeg bryr meg. Har man en ferdig motor og et godt konsept man kan kopiere og trolig gjøre det bedre. Ja hvorfor ikke?P2Win er dog en uting uansett hvordan man vrir og vender på det. Man skal ikke kunne betale for fordeler, uansett hvor små de er.

 

Det er jeg enig i, men man burde tenke seg om når utviklerene ikke har nok tro på prosjektet til å vise det fram skikkelig og må juge på mange år med utvikling til potensielle kjøpere. Da burde det lyse noen varsellamper. Hadde aldri hørt om Warinc før WarZ og det jeg har hørt er ikke akkurat bra. Konkurranse er alltid bra fordi det trigger en mekanisme om å ha det beste spillet i sjangeren, men det er jo ikke noen grunn til å ikke å være føre var enn etter snar.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...