Gå til innhold

Anmeldelse: Worms: Revolution (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ein retur til 2d (gameplay) er vel det alle har venta på sidan dei byrja med dei håplause 3d-spela. Som du ser ut til å ha gløymd eksisterer.

 

Kjøpte dette uansett, mest for å få ei utgave av Worms Armageddon på Steam som funker på moderne PC-ar. Utmerkt netbook-tidsfordriv. :)

 

Ikke glemt, bare ikke nevnt. Spilte dem aldri. Og ut fra egen research kom jeg fram til at det bare var tre spill som tok i bruk 3D-gameplay: Worms 3D, Worms Forts: Under Siege og Worms 4.

 

MÅ man bruke klassesystemet? Eller er det mulig å velge en classic-modus?

 

Neida, du kan kjøre på med fire vanlige meitemarker. Du kan også velge en egen "classic mode" når du skal spille flerspiller.

Lenke til kommentar

 

Virker som du har Worms 2 / Armageddon med mer fancy grafikk og litt mer moderne mekanikk og enklere nettverkspilling! Bare Steam biten funker så det er ikke er helt håpløst å spille mot andre på samme nettverk som med Worms Reloaded.

 

 

Men er det begrenset til bare fire marker på hvert lag?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Det er jo litt skuffende og stusselig da, litt trange baner og marker som ikke flyr veggimellom og bare fire på hvert lag er litt synd, men skaffer det nok uansett.. Et genialt "drikke" spill og nå som jeg ikke har CD-rom på maskinen lenger så får jeg ikke fyrt opp Worms Armageddon lenger, som ikke ville kjøre på 120Hz skjerm uansett.

Lenke til kommentar

Alle Worms-spel sidan Worms 2 har blitt konsollifisert og dummifisert. Vekke er valgmuligheitane som faktisk betyr noko, ikkje kva type hatt makkane har.

 

At dei gjekk vekk frå 3D er ei lukke, for det var ein stor vits.

 

I det heile er Worms-serien blitt meir og meir casual, og dermed mindre og mindre interessant for min del. Eg vil nok gje Revolution ein sjanse likevel.

Lenke til kommentar

Er det kun jeg som elsket worms i 3d? Syntes worsm 4: mayhem var et utrolig genialt og artig spill, og jeg elsket også worms world party som jeg spilte før det.

 

Personlig likte jeg det bedre i 3d faktisk, men det kommer nok an på smak, gameplayet var veldig forskjellig fra 2d til 3d, mens jeg så på dem som to forskjellige spill, begge fantastiske, i min mening. Likte dog ikke worms 3d ( det første 3d spillet ), da jeg kjøpte det etter å ha spilt worms 4 mayhem en stund syntes jeg kontrollene i worms 3d ( spillet ) ble for stive, og grafikken var litt bedre på firern og.

 

Alt i alt vil jeg ha to spillserier, worms 2d og 3d, da jeg syntes begge er geniale spill i sine respektive kategorier. Og husk; alle kan ikke like alt.

 

Worms revoluttion likte jeg ikke, da det virket som det hadde mindre dybde en worms world party. Really? Det kom jo ut for bare to år siden!

 

Eksplosjonene var mindre, grafikken for minimalistisk, og det hjalp ikke at multiplayeren tok for alltid med "waiting for next player", hvordan er det mulig å ha så dårlig nettkode. Mindre våpen var det og hvis ikke jeg tar feil. Ingen mapeditor heller.

 

Eneste som var artig over tid var rope racing.

 

Syntes dette ( worms revolution ) så ut som samme røkla egeneltig. Hvorfor ikke bare ha samme grafikk som i world party, men legge til flere moduser, våpen, større eksplosjoner, flere spillmoduses, flere kart, mapeditor og hvorfor ikke tanks og kjøretøy. Det hadde vert genialt i min mening.

Endret av PcAj
Lenke til kommentar

Nå synes jeg ikke 3D-Worms er håpløst (faktisk ganske morsomt, de få gangene Team17 gidder å fikse game-breaking bugs).

 

Problemet er 2D-utgavene, som enda ikke har klart å ta steget videre fra Worms Armageddon (1999). De varer i noen dager, så går man lei og fyrer opp WA igjen.

 

Vi får se hvordan dette spillet blir. Har forhåndsbestilt det, av samme grunn som Zealuu

Lenke til kommentar

Eit enkelt spørmål: kan ein stille inn miner slik at dei eksploderar med ein gong ein kjem borti dei, slik det var i Worms og WormsDC, eller er det fortsatt slik at der vil vere ei forseinking? I dei nyare spela har eg sakna dei festlege kjedereaksjonane ein kunne få med miner.

 

Kay

 

Trur du kan endre fuse timer med taltastane, sånn som du kan med granatar. Men eg er ikkje heilt sikker, har bare så vidt fått byrja med WA igjen.

 

 

Kan man spille ilag med en kompis og i tillegg ha f.eks 1 eller 2 AI teams online ? Fungerer 3-4 Player over nett fordi det fungerte ikke på W2A

 

Alt dette funka som smurt back in the day då eg spelte WA online, sjølv om nettinfrastukturen var betre i World Party. Du kan jo og spele hot seat. 8D

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...