Gå til innhold

Flere torrent-sider rammet av politiraid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
Grunnen til raidet er ikke offentlig kjent enda, men det er naturlig å tenke seg at politiet lette etter servere som i en eller annen form har bidratt til opphavsrettsbrudd.

Stenger ned et selskap fordi man skal lete etter noe som "i en eller annen form" har bidratt til opphavsrett brudd. Her er det tydeligvis lite beskyttelse å få ved mistanke.

 

Disse muslimene er rimelig hysteriske ved mobbing av denne profetfiguren. I vesten er det tydeligvis opphavsretten som er den hellige graal.

Lenke til kommentar

Kan de ikke bare gi opp dette med og prøve og stenge pirat- og torrentsider, da de aldri kommer til å klare det uansett. Bruk heller tid og penger på noe som ER viktig.

 

Så hvis ett land taper flere miliarder pga pirating og det truer en hel industri så vil du si det ikke er viktig?

 

Jeg sier ikke at det de gjør er riktig, men piratkopiering i stor stil er ikke bra.

 

Lenke til kommentar
Kan de ikke bare gi opp dette med og prøve og stenge pirat- og torrentsider, da de aldri kommer til å klare det uansett. Bruk heller tid og penger på noe som ER viktig.
Så hvis ett land taper flere miliarder pga pirating og det truer en hel industri så vil du si det ikke er viktig?Jeg sier ikke at det de gjør er riktig, men piratkopiering i stor stil er ikke bra.

 

Vil egentlig si at plagiering er ett mye større problem som de gjør alt for lite med.

Problemet er jo at det ofte er litt vanskelig å gjøre noe med, og kanskje bëgge parter har samme selskap i ryggen.

 

Mangelen på kvalitets produkt er også en stor årsak til en del såkalla piratkopiering.

Man må heller ikke glemme at det ofte er de som kopierer mest film som bruker mest penger på film også, så det er jo litt missforstått av bransjen å gå etter sine beste kunder....

Lenke til kommentar
Kan de ikke bare gi opp dette med og prøve og stenge pirat- og torrentsider, da de aldri kommer til å klare det uansett. Bruk heller tid og penger på noe som ER viktig.
Så hvis ett land taper flere miliarder pga pirating og det truer en hel industri så vil du si det ikke er viktig?Jeg sier ikke at det de gjør er riktig, men piratkopiering i stor stil er ikke bra.

 

Vil egentlig si at plagiering er ett mye større problem som de gjør alt for lite med.

Problemet er jo at det ofte er litt vanskelig å gjøre noe med, og kanskje bëgge parter har samme selskap i ryggen.

 

Mangelen på kvalitets produkt er også en stor årsak til en del såkalla piratkopiering.

Man må heller ikke glemme at det ofte er de som kopierer mest film som bruker mest penger på film også, så det er jo litt missforstått av bransjen å gå etter sine beste kunder....

 

Jeg støtter pirating på idiotiske forettningsmodeller, for folk som ikke har all verdens med penger og slik.

Men vet om flere som har tankegangen av at siden jeg kan få det gratis, hvorfor skal jeg betale det da.

 

Er en vesentlig forskjell.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...