Gå til innhold

HTC oppgraderer toppmodellen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vits, much?

 

Eneste viktige forbedringen må da være batteriet, som SGS3 har uansett.

 

1.5 ghz -> 1.7 ghz

1800 mAh -> 2100 mAh

32 gb internal memory-> 64 gb internal memory

Gorilla Glass 2

 

Kanskje ikke all verden, men vil si at fordoblingen av lagringsplass er deilig. Kommer ihvertfall til å returnere min One X til fordel for denne!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Slike revisjonsmodeller er greit for de som ikke har kjøpt, men hadde tenkt å kjøpe.

Det er som ARC vs ARC S, Iphone 4S vs Iphone 4.

Har man den før revisjonen, er det lite å hente på byttet.

 

Når det gjelder pris som omtalt ovenfor, er det vanskelig å si hva som skjer. Veldig ofte blir de gamle modellene liggende med høyere pris enn revisjonsmodellene. (er litt det samme som at man ser demo-modeller dyrere enn nye hos diverse nettbutikker).

 

Det kan altså være at denne blir billigere enn vanlige X-modellen, i alle fall hos visse utselgere.

Lenke til kommentar

Har one x og er brukbart fornøyd med den!!! Skal ikke bytte til denne . Fordi 1. 32G er nokk til mitt bruk,1

(16G som på one S ville vert minimum) 2. One x er rask nokk de nest 2år. 3.har binding på telefonen og foretrekker å vente til den er ute!! 4.Når jeg først skal kjøpe noe nytt vil jeg ikke ha samme design(synest iphone er for lik+for mange som har dem) 5. Optimus G frister mest av mobileone som kommer da jeg ikke skal ha ny på en stund!!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...