Gå til innhold

Konkurranse: Du kan vinne en Nokia Lumia 920


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper dere har et system som hindrer at folk fra samme hus sender inn mange innsendelser..

 

Vi er fire i huset, med hver vår e-post-adresse og hver vår PC, men alle har samme IP ut, og en IP-blokkering/begrensning som hindrer slike "masse innsendelser" (som jeg vet flere sider har) er mildt sagt bare upraktisk, spør du meg.

 

 

Hadde vært moro å vinne noe for en gangs skyld, da! :D

Gjør det morsommere å generere klikk for Amobil senere. ^^

 

Lenke til kommentar
Håper dere har et system som hindrer at folk fra samme hus sender inn mange innsendelser..
Vi er fire i huset, med hver vår e-post-adresse og hver vår PC, men alle har samme IP ut, og en IP-blokkering/begrensning som hindrer slike "masse innsendelser" (som jeg vet flere sider har) er mildt sagt bare upraktisk, spør du meg.Hadde vært moro å vinne noe for en gangs skyld, da! :DGjør det morsommere å generere klikk for Amobil senere. ^^

 

For ikke å snakke om en bedrift der mange tusen brukere deler samme IP, om det er slik at man kun får sende inn ett eneste bidrag fra samme IP så må det i så fall opplyses om dette da 95% av alle konkurransene jeg har svart på er gjort fra jobbdatamaskinen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Håper dere har et system som hindrer at folk fra samme hus sender inn mange innsendelser..
Vi er fire i huset, med hver vår e-post-adresse og hver vår PC, men alle har samme IP ut, og en IP-blokkering/begrensning som hindrer slike "masse innsendelser" (som jeg vet flere sider har) er mildt sagt bare upraktisk, spør du meg.Hadde vært moro å vinne noe for en gangs skyld, da! :DGjør det morsommere å generere klikk for Amobil senere. ^^
For ikke å snakke om en bedrift der mange tusen brukere deler samme IP, om det er slik at man kun får sende inn ett eneste bidrag fra samme IP så må det i så fall opplyses om dette da 95% av alle konkurransene jeg har svart på er gjort fra jobbdatamaskinen...

 

Samme her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt henger på denne telefonen for Nokia. Blir den ikke en suksess kan det hende Nokia kommer til å gå under.

 

Personlig håper jeg 920en er redningen til Nokia og at det er første gangen jeg vinner noe som helst i en slik konkurranse ;-)

 

Skjermteknologien her er utrolig spennende og kunne knotte med votter får du ikke fra noen Sør-Koreansk eller Cuertino designet mobil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...