Gå til innhold

Varehenting hos komplett - hjelp fort!


Anbefalte innlegg

Hei, nå er det endelig tilbud på K90 (tastatur) på komplett! Men jeg drar til Tyrkia idag og kommer igjen om 2 uker!

 

Det jeg lurer på er hvor lenge de kan holde varen min på et pickup point. Har ikke mulighet til å hente varen før om 2 uker og må bestille i dag. Koster det noe i tillegg og er det i det hele tatt mulig at de lagrer varen på pickup point til jeg kommer hjem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bestiller to K90, så kan jeg hente dem for deg mot at jeg får det ene :p Er på jakt etter et bra tastatur selv :)

 

På kompletts hjemmeside står det: "Det er ulike tidsfrister for når en ordre senest må legges for levering til de ulike Pick-up-Point. For mer informasjon om tidsfrist, se aktuellt Pick-up- Point." Gå til denne linken og velg Pick-up-pointet nærmest deg. http://www.komplett....point-hovedside

 

Evt. send ring kundeservice. Ikke send mail, fordi det kan fort gå noen dager før du får svar.

Endret av moby_duck
Lenke til kommentar

Med pickup point mener du et postsenter eller post i butikk? Der kan den ligge 14 dager før den blir returnert.

Mener butikk, men er det posten som har 2 ukers frist?

 

EDIT: dårlig formulert, jeg vil hente pakken på pickup point i lørenskog eller på en butikk, som da blir RIMI (jeg vet ikke om dette er det samme som posten, tror de driver en post virksomhet)

Endret av noj95
Lenke til kommentar

Med pickup point mener du et postsenter eller post i butikk? Der kan den ligge 14 dager før den blir returnert.

Mener butikk, men er det posten som har 2 ukers frist?

 

EDIT: dårlig formulert, jeg vil hente pakken på pickup point i lørenskog eller på en butikk, som da blir RIMI (jeg vet ikke om dette er det samme som posten, tror de driver en post virksomhet)

 

Hvis du vil at den skal leveres på en Rimi butikk, så er det posten som leverer. Da er det en såkalt post-i-butikk og pakken vil ligge der i to uker ( totalt 14 dager) før den blir returnert til avsender.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...