Gå til innhold

iPhone 5, et lite stykke Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli drittlei all hypen rundt iPhone...

Ingen tvinger deg til å spre dritt i alle tråder som har med iPhone å gjøre.

 

Man har lov til å yttre sin missnøye på at ting blir alt for mye hypet.

 

Og si dette er ikke å spre dritt.

Misnøye over hvordan og hva Amobil.no skriver skal postes i forumet for tilbakemelding til redaksjonen:

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=60

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hydro står nemlig bak aluminiumsdekselet til den nye Apple-mobilen.

 

iPhone 5, et lite stykke Norge

 

Hurra, for iPhone 5 er ikke den eneste telefonen som bruker ting og tang i fra Norge. Samsung Galaxy S II / S III bruker jo en GPU utviklet av norsker.

 

Når man har *den* signaturen på forumet, som egentlig bare viser til synsing og faktafeil, det er hva jeg kaller dedikasjon til eplehat. Da har man på mange måter kommet dithen at man har fått et meget usunt forhold til det hele. Smått meningsløst..

 

Har du i det hele tatt deg 20 minutter å se igjennom hva disse linkene viser?

 

Nytter lite å komme å si at dem viser eplehat når ingen kan legge frem beviser på HVORFOR.

 

Jeg har selv laget en tråd om brukervennligheten mellom Android og iOS. Den tråden ble på hele 14 sider i løpet av 3 dager. Og på den tiden og igjennom alle de sidene, så var det ikke en eneste skjel som klarte å legge frem noen konkrete bevis på at det linkene mine viser er feil.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nytter lite å komme å si at dem viser eplehat når ingen kan legge frem beviser på HVORFOR.

 

Jeg har selv laget en tråd om brukervennligheten mellom Android og iOS. Den tråden ble på hele 14 sider i løpet av 3 dager.

 

Bare det at du har dette våset i signaturen din beviser at du lider av et enormt eplehat. I tillegg lager du en egen tråd om det.

 

Mine spørsmål til deg er da:

 

Hva er det som driver deg?

Hva er formålet ditt?

Hvem prøver du å overbevise med fjaset ditt?

Blir du sur fordi andre velger noe annet enn deg selv?

Har du vanskeligheter med å forstå at folk har forskjellige behov i en telefon?

Trenger folk å stå til rette ovenfor deg basert på sine valg?

Ser du på alle som har et epleprodukt som èn homogen gruppe?

Lenke til kommentar

Hva er det som driver deg?

Hva er formålet ditt?

Hvem prøver du å overbevise med fjaset ditt?

Blir du sur fordi andre velger noe annet enn deg selv?

Har du vanskeligheter med å forstå at folk har forskjellige behov i en telefon?

Trenger folk å stå til rette ovenfor deg basert på sine valg?

Ser du på alle som har et epleprodukt som èn homogen gruppe?

Han skal "frelse" alle andre som ikke mener det samme som han, og klarer ikke å akseptere at andre mennesker har andre krav/ønsker en han selv. Det er ikke noe poeng å prøve å argumentere.

 

Passer ganske godt med avatar, Sea Shepherd er godt kjent for å være temmelig fanatiske... ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nytter lite å komme å si at dem viser eplehat når ingen kan legge frem beviser på HVORFOR.

 

Jeg har selv laget en tråd om brukervennligheten mellom Android og iOS. Den tråden ble på hele 14 sider i løpet av 3 dager.

 

Bare det at du har dette våset i signaturen din beviser at du lider av et enormt eplehat. I tillegg lager du en egen tråd om det.

 

Mine spørsmål til deg er da:

 

Hva er det som driver deg?

Hva er formålet ditt?

Hvem prøver du å overbevise med fjaset ditt?

Blir du sur fordi andre velger noe annet enn deg selv?

Har du vanskeligheter med å forstå at folk har forskjellige behov i en telefon?

Trenger folk å stå til rette ovenfor deg basert på sine valg?

Ser du på alle som har et epleprodukt som èn homogen gruppe?

 

Du kommer ikke med noe annet enn WORDS. Hvor kommer dine uttalelser i fra på hvorfor det er eplehat (når det ikke er eplehat, men fakta'ene) og fjas?

 

Jeg blir ikke sur for noe, jeg blir bare dummere av å ha folk som ikke kan innse fakta'ene som mine linker viser. Ja jeg kaller det for faktaer så lenge ingen klarer å motbevise det som er i de linkene.

 

Det er over 1 time og 50 minutt med filmer i den ene linken i min signatur som viser på en enkel og grei måte på hvorfor iOS skulle være mest brukervennlig bare er fjas / bullshit fra a til å.

 

Men igjen, denne tråden handler ikke om hva min signatur sier, det handler om at et norsk firma lager noe til iPhone 5.

 

Passer ganske godt med avatar, Sea Shepherd er godt kjent for å være temmelig fanatiske... ;)

 

Fornøyd med min nye avatar nå da eller?

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du kommer ikke med noe annet enn WORDS. Hvor kommer dine uttalelser i fra på hvorfor det er eplehat (når det ikke er eplehat, men fakta'ene) og fjas?

 

Jeg blir ikke sur for noe, jeg blir bare dummere av å ha folk som ikke kan innse fakta'ene.

 

Det er over 1 time og 50 minutt med filmer i den ene linken i min signatur som viser på en enkel og grei måte på hvorfor iOS skulle være mest brukervennlig bare er fjas / bullshit fra a til å.

 

Men igjen, denne tråden handler ikke om hva min signatur sier, det handler om at et norsk firma lager noe til iPhone 5.

 

Dedikasjonen er total når man bruker nesten 2 timer på dette propagandavåset som sikkert Joseph Goebbels ville vært stolt av. Når du avfeier mine spørsmål med at jeg bare kommer med "WORDS", er det egentlig unødvendig for deg å svare på dem da jeg lett ser hvor du står, og derfor utelukker jeg videre diskusjon. Jeg kan heller ikke se at din første post her tilførte debatten om "et norsk firma og iPhone 5" noen verdi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynner å bli drittlei all hypen rundt iPhone...

Ingen tvinger deg til å spre dritt i alle tråder som har med iPhone å gjøre.

Så du ser altså ikke ironien eller poenget i innlegget mitt?

 

Forøvrig så bryr jeg meg fint lite om hva du måtte mene om mine innlegg, det er min fulle rett å skrive akkurat det jeg vil så lenge jeg er saklig eller har et relevant poeng i det jeg sier. Og jeg har ikke tenkt til å gi meg med det første, hehe

Lenke til kommentar

Du kommer ikke med noe annet enn WORDS. Hvor kommer dine uttalelser i fra på hvorfor det er eplehat (når det ikke er eplehat, men fakta'ene) og fjas?

 

Jeg blir ikke sur for noe, jeg blir bare dummere av å ha folk som ikke kan innse fakta'ene.

 

Det er over 1 time og 50 minutt med filmer i den ene linken i min signatur som viser på en enkel og grei måte på hvorfor iOS skulle være mest brukervennlig bare er fjas / bullshit fra a til å.

 

Men igjen, denne tråden handler ikke om hva min signatur sier, det handler om at et norsk firma lager noe til iPhone 5.

 

Dedikasjonen er total når man bruker nesten 2 timer på dette propagandavåset som sikkert Joseph Goebbels ville vært stolt av. Når du avfeier mine spørsmål med at jeg bare kommer med "WORDS", er det egentlig unødvendig for deg å svare på dem da jeg lett ser hvor du står, og derfor utelukker jeg videre diskusjon. Jeg kan heller ikke se at din første post her tilførte debatten om "et norsk firma og iPhone 5" noen verdi.

 

Det handler ikke bare om dedikasjon, det handler i hovedsak om at det er lagt frem beviser som ingen har klart eller klarer å motbevise.

 

Jeg bare sa at det ikke er noen nyhet at noen bruker norsk teknologi eller norske bedrifter i sine produkter. Og det går vel greit å si, eller var det noe du syntes var galt med å si det?

 

EDIT: Skiftet avatar til den Samsung laptop'en jeg har.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det handler ikke bare om dedikasjon, det handler i hovedsak om at det er lagt frem beviser som ingen har klart eller klarer å motbevise.

Det har heller noe med at ingen med vettet i behold gidder å bryet med å diskutere med deg, fordi du er helt bastant, og klarer overhodet ikke å se at andre personer har andre preferanser en deg.

Lenke til kommentar

Det handler ikke bare om dedikasjon, det handler i hovedsak om at det er lagt frem beviser som ingen har klart eller klarer å motbevise.

Det har heller noe med at ingen med vettet i behold gidder å bryet med å diskutere med deg, fordi du er helt bastant, og klarer overhodet ikke å se at andre personer har andre preferanser en deg.

 

Hva søren har preferanser med hva beviser er?

 

Har jeg noen plasser sagt at dere ikke får lov til å ha preferanser?

 

Hva dine preferanser er har lite med hva bevisene viser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva søren har preferanser med hva beviser er?

 

Har jeg noen plasser sagt at dere ikke får lov til å ha preferanser?

 

Hva dine preferanser er har lite med hva bevisene viser.

Så du er altså enig i at for meg og mine preferanser så er iPhone 5 den beste telefonen?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...