Gå til innhold

Frittstående DayZ-alpha ute i år (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skjønner jeg ingenting. Skal ikke frittstående alphaen bruke Arma 3 motoren ? Men det skal vel ikke lanseres før 2013 eller noe ?

 

Skal vi se... jeg mener det sto noe om dette ganske tidlig i denne artikkelen.. Jo! Her var det :

 

"Ifølge Eurogamer får vi spille den frittstående alpha-utgaven av zombiespillet DayZ før julenissen dumper ned pipa. Informasjonen kommer rett fra sjefen sjøl, Dean «Rocket» Hall, som deltok på årets Eurogamer Expo."

 

Foretrekker du et annet språk, bruk Google Translate. :)

Lenke til kommentar

...

De skal fortsette å bruke arma 2 motoren, men i modifisert utgave, kanskje med deler av arma 3 motoren.

 

Helt riktig. Jeg spurte Hall om dette under intervjuet vårt i august:

 

 

Gamer: – Er planen å bygge på ArmA II-motoren, eller kommer dere til å benytte dere at ArmA III-motoren?

 

Dean Hall: – Vi kommer til å begynne med ArmA II-motoren, så implementerer vi oppdateringer vi ønsker fra ArmA III. Dette gjør vi fordi nettkoden er alfa og omega for DayZ.

Lenke til kommentar
Nå skjønner jeg ingenting. Skal ikke frittstående alphaen bruke Arma 3 motoren ? Men det skal vel ikke lanseres før 2013 eller noe ?
Skal vi se... jeg mener det sto noe om dette ganske tidlig i denne artikkelen.. Jo! Her var det :"Ifølge Eurogamer får vi spille den frittstående alpha-utgaven av zombiespillet DayZ før julenissen dumper ned pipa. Informasjonen kommer rett fra sjefen sjøl, Dean «Rocket» Hall, som deltok på årets Eurogamer Expo."Foretrekker du et annet språk, bruk Google Translate. :)

 

Det der er jo på ingen måte et svar på hans spørsmål...

 

Og forresten. Toppbildet tilhører vel The Walking Dead om jeg ikke tar helt feil. Er jo greit å bruke et bilde av det faktiske spillet, og ikke et fra en TV-serie.

Lenke til kommentar
Nå skjønner jeg ingenting. Skal ikke frittstående alphaen bruke Arma 3 motoren ? Men det skal vel ikke lanseres før 2013 eller noe ?
Skal vi se... jeg mener det sto noe om dette ganske tidlig i denne artikkelen.. Jo! Her var det :"Ifølge Eurogamer får vi spille den frittstående alpha-utgaven av zombiespillet DayZ før julenissen dumper ned pipa. Informasjonen kommer rett fra sjefen sjøl, Dean «Rocket» Hall, som deltok på årets Eurogamer Expo."Foretrekker du et annet språk, bruk Google Translate. :)

 

Tror du må begynne å lese litt nøyere selv før du begynner å slenge med leppa.

Lenke til kommentar
Nå skjønner jeg ingenting. Skal ikke frittstående alphaen bruke Arma 3 motoren ? Men det skal vel ikke lanseres før 2013 eller noe ?
Skal vi se... jeg mener det sto noe om dette ganske tidlig i denne artikkelen.. Jo! Her var det :"Ifølge Eurogamer får vi spille den frittstående alpha-utgaven av zombiespillet DayZ før julenissen dumper ned pipa. Informasjonen kommer rett fra sjefen sjøl, Dean «Rocket» Hall, som deltok på årets Eurogamer Expo."Foretrekker du et annet språk, bruk Google Translate. :)
Det der er jo på ingen måte et svar på hans spørsmål...Og forresten. Toppbildet tilhører vel The Walking Dead om jeg ikke tar helt feil. Er jo greit å bruke et bilde av det faktiske spillet, og ikke et fra en TV-serie.

 

Hvis du ser etter på bildet så ser du blant annet Coyote patrol pack, Alice Pack, den karakteristiske låvebygningen fra spillet, og minst en av personene på bildet har på seg DayZ spawn skin. Personen i forgrunnen holder kaliber .45-revolveren fra spillet. I bakgrunnen ser du siluetten av industribygg man finner i Cherno og Elektro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...