Gå til innhold

Stor StarCraft II-turnering neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh, man bruker epostadressen her for å regge seg der borte? Hva søren har jeg som epost her? Man logger seg inn med brukernavn her...

 

edit: Jeg måtte bite i det og bruke Facebook som login. Håper aldri forum.hw.no spør etter epostadresse. Litt forvirra om hw.no er det samme som tek.no som er det samme som gamer.no som er det samme som "Gamer's Paradise".

 

Dere trenger nok å utlyse turneringen en gang til. Det er jo to uker til turneringen... :)

Endret av MRN
Lenke til kommentar

Eh, man bruker epostadressen her for å regge seg der borte? Hva søren har jeg som epost her? Man logger seg inn med brukernavn her...

 

edit: Jeg måtte bite i det og bruke Facebook som login. Håper aldri forum.hw.no spør etter epostadresse. Litt forvirra om hw.no er det samme som tek.no som er det samme som gamer.no som er det samme som "Gamer's Paradise".

 

Hei.

 

På alle sidene i Tek-nettverket kan du bruke samme innlogging som på Diskusjon.no. Da med den e-postadressen du er registrert med der. Hvis du ikke husker hvilken e-post du er registrert med er vi behjelpelige med å finne den for deg

 

Forumet er i dag det eneste stedet du kan logge inn med brukernavn, men vi planlegger å bytte til bare e-postinnlogging der også.

Lenke til kommentar

Interessant at dere har valgt å legge dette til høstferien, samtidig som en haug andre turneringer (Sørlanet, Polarparty, NCL). Alle disse har vært kjent en god stund.

 

Vi er klar over dette, samtidig er det mange som ikke har mulighet til å delta fysisk på de nevnte turneringene. Og det er fullt mulig å kvalifisere seg hos oss mens man er på et LAN. Såvidt vi vet er det ingen konkurrerende tevlinger i finalehelgen.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Prisene her er helt flaue i forhold til hva Sverige har.

 

I Sverige er eSports kultur, i Norge er det fortsatt mange trangsynte mennesker som ser ned på gaming fordi de ikke har peiling, Sverige har hatt CS i over 10 år og har etter vært blitt mer mainstream med tanke på at SVT sender direkte fra Dreamhack hver gang, og at SVT sa under Valencia eSports Congress at de ser på gaming som hvilket som helst andre nyheter, derfor fortjener det nyhets-plass, her i Norge må vi på Gamer.no for å få med oss casual-nyheter om jalla-spill som minecraft og railroad tycoon mens i Sverige holder de på med CSGO, Dota2 og diverse PÅ TV, og folk snakker om det..

 

Her i Norge holder folk kjeft og tar til takke med b-nyheter fra Gamer, de har fortsatt ikke klart å skrive ett eneste ord om The International, gaming-historiens største pay-out, de har heller ikke skrevet et eneste ord om Valencia eSports Congress hvor veldig mange av de ledende aktørene innen eSports var og snakket om fremtiden av eSports, sånne ting gjør at jeg må le av en nettside som står for gaming men ikke klarer å skrive om det som er mest viktig innen gaming, utviklingen av eSports i 2012 og fremtiden.

 

Virker ikke som om Gamer har fått med seg at det finnes noe som heter eSports engang, NRK har derimot noen ganger sendt fra TG, men det er det nærmeste vi kommer eSports coverage i Norge, totalt latterlig synes jeg.

Lenke til kommentar
Virker ikke som om Gamer har fått med seg at det finnes noe som heter eSports engang

 

Er ikke hele Gamer's Paradise-satsingen vår et tegn på at vi ønsker å gjøre mer med e-sport i Norge?

 

Ellers har jeg allerede gitt deg et svar på hvorfor vi ikke dekker andre e-sport-arrangementer så godt enda: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1460703

 

Tar gjerne debatten videre i den tråden.

Lenke til kommentar

Vi gjør en liten endring siden det viste seg at StarCraft II-turneringen vår krasjet med fem andre arrangementer. Fristen for å spille første runde er nå satt til mandag 8. oktober klokka 20:00.

 

Trekningen vil fremdeles være like etter påmeldingsfristen som er 3. oktober klokken 18:00, men man har altså fem dager på seg til å spille den første kampen.

 

Deltakerne kan bruke kommentarfeltet inne på hver enkelt kampside til å avtale et passende tidspunkt seg i mellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...