Gå til innhold

? Skuffet over iPhone-salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid en unnskyldning. Enten holder man den feil, eller så er det vanskelig å produsere noe så alment som en større skjerm.

 

Selv om man er Android fan kan man vel klare å lese en artikkel før man hiver seg i kommentar feltet?

 

Har ingenting med størrelsen på skjermen å gjøre. Så foreslår du leser artikkelen igjen og retter på kommentaren din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man bestiller vel selv om det er utsolgt og selv om det er problemer med levering av skjermer!?

Tallene inkluderer ikke de som har bestilt, bare de som har fått mobilen.

 

Man får ikke vite no særlig om hvor bra salget er inntil Apple klarer å levere det som blir bestilt, nå selger de bare så mye de klarer.

Lenke til kommentar

Tror kanskje mange begynner å bli litt lei iPhone?

Denne slutningen drar du ut i fra at fordi Apple har solgt rekordmange iPhone 5 så begynner mange å bli lei?

Ser virkelig ikke logikken din...

 

Er det så vanskelig å se? Artikkelen summerer det opp ganske greit, totalmarkedet er større enn noensinne for smarttelefoner, en liten økning er lavere enn forventet for apple, og ikke noe godt tegn i seg selv.

 

AtW

Lenke til kommentar
Alltid en unnskyldning. Enten holder man den feil, eller så er det vanskelig å produsere noe så alment som en større skjerm.
Er vel kanskje vanskelig å få nok volum uten samsung?AtW

Eller kanskje ikke. Apple har da klart å levere tidligere generasjoner iPhone uten Samsung-skjermer, så det finnes tydeligvis andre produsenter som er i stand til å levere store volum. Men jeg overlater til dere sofa-eksperter å spekulere over dette.

For min del er jeg mer opptatt av at Apple prioriterer kvalitet her, og får produsert skjermer som er betydelig bedre enn det Samsung leverer.

http://www.displayma..._ShootOut_2.htm

Endret av Newton
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alltid en unnskyldning. Enten holder man den feil, eller så er det vanskelig å produsere noe så alment som en større skjerm.

 

Selv om man er Android fan kan man vel klare å lese en artikkel før man hiver seg i kommentar feltet?

 

Har ingenting med størrelsen på skjermen å gjøre. Så foreslår du leser artikkelen igjen og retter på kommentaren din.

 

Jeg leste aldri artikkelen, jeg leste førstepost i denne tråden, og der står det svart på hvitt. Samtidig er jeg ingen Android fan, men det er klart...i eplehodene er vel alle det som kommer med kritikk ;)

Lenke til kommentar

Alltid en unnskyldning. Enten holder man den feil, eller så er det vanskelig å produsere noe så alment som en større skjerm.

 

Selv om man er Android fan kan man vel klare å lese en artikkel før man hiver seg i kommentar feltet?

 

Har ingenting med størrelsen på skjermen å gjøre. Så foreslår du leser artikkelen igjen og retter på kommentaren din.

 

Jeg leste aldri artikkelen, jeg leste førstepost i denne tråden, og der står det svart på hvitt. Samtidig er jeg ingen Android fan, men det er klart...i eplehodene er vel alle det som kommer med kritikk ;)

Nei, men de som kommer med usannheter og tøv er som regel det. Men det ser du vel selv kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...