Gå til innhold

Sniktitt: Call of Juarez: Gunslinger (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bound In Blood er et av de beste westernspill noen sinne laget, sammen med Red Dead Redemption og Outlaws. Et flott spill. Mens hovedgjengen til Techland jobbet med Dead Island, var det en liten bastardgjeng som slengte ut forrige CoH-spill. Så selv om at jeg fortsatt har en sterk og fæl bismak fra forrige spill - som jo var et av de verste spill denne generasjonen - så er jeg ikke så alt for skeptisk likevel. Så lenge dette nye spillet faktisk prioriteres av samme gjeng som utviklet Bound in Blood. :)

Lenke til kommentar

Jeg ELSKER fremdeles BiB, og spiller det hvis jeg kjeder meg skikkelig. Satser på at Gunslinger får serien igang igjen, The Cartel var uten tvil det mest skuffende spillet jeg noen gang har spilt, var rett og slett halvferdig. Er et sikkert kjøp dette, (kan jo ikke bli verre enn det forrige)

Lenke til kommentar
Er infamøs virkelig er ord på norsk? :p
Ifølge nob-ordbok.uio.no er infamøs et ord på nynorsk, men ikke på bokmål. Kanskje lurt at forfatteren bytter det ut med "beryktet" før vrælungene i kommentarfeltet klager på at de ikke skjønner noe som helst.

Kunne sverget på at jeg har sett det i en ordbok en gang, men for all del, 'beryktet' passer uansett bedre. Rettet.

 

Lenke til kommentar

Kunne sverget på at jeg har sett det i en ordbok en gang, men for all del, 'beryktet' passer uansett bedre. Rettet.

 

Er ikke en del av språkets evolusjon å fornorske ord fra andre språk? Eks: kløtsj og sjåfør. Synes "infamøs" var ganske innovativt, jeg. :wee:

 

Jeg hang meg mer opp i norskens kreftsvulst: "når han fikk høre". Hver gang han fikk høre at Pat Garrett var på vei...?

Bør være da han fikk høre, eller når han får høre.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...