Gå til innhold

- Nye Megaupload er nesten ferdig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

Blir vel ca. slik:

 

/**
 *
 * Uploads a file to the provided destination.
 * @param array $fileEntry
 * @param string $destinationPath
 * @param string $fileName
 * @return boolean
 */
public function uploadFile($fileEntry, $destinationPath, $fileName) {
	if (!move_uploaded_file($fileEntry['tmp_name'], $destinationPath . DS . $fileName)) {
		return;
	} else {
		return true;
	}
}

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Føler jeg blir litt provosert av bildet i artiklene om MegaUpload, er han en slags "diktator" siden han er en innovativ?

 

Dotcom Har jo ikke engang blitt dømt for noe som helst, og det viste seg jo til og med at FBI og Australsk politi brøt loven da de raidet villaen hans.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hvis man har satt seg litt inn i saken, er Kim sin gamle tjeneste like game som Microsoft Skydrive eller Google Drive, man kan ikke komme her å si at de også kommer til å bli tatt til retten for organisert kriminell virksomhet, dette er et maktmisbruk der USA har gått inn i ett annet land og gjort som de føler for, på vegne av store selskapers interresse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heier på Kim Dotcom jeg. Uavhengig om jeg er enig eller ikke. Har igrunn aldri brukt Megaupload, så har ingen fordeler der om han får makt igjen.

 

Synes det er litt imponerende at en mann får til så mye, og så fordrar jeg ikke USA sin verdenspoliti-holdning. Skulle gjerne sett at USA fikk betale Kim for måten de holder på, men det er vel mer ønsketanker framfor realistiske.

 

Og sammenligner man med andre "diktatorer" (pga bildet, og sammenligningen lenger opp) er jo det han gjør litt mer uskyldig. Er ikke akkurat Kim Jong-il :)

Lenke til kommentar

Føler jeg blir litt provosert av bildet i artiklene om MegaUpload, er han en slags "diktator" siden han er en innovativ?Dotcom Har jo ikke engang blitt dømt for noe som helst, og det viste seg jo til og med at FBI og Australsk politi brøt loven da de raidet villaen hans.

 

Boo-frickity-hoo.

Kritikk mot maktovergrep fra staten bør bemøtes med "Boo-frickity-hoo." ?

Sier du det samme om politiet raider huset ditt fra tid til annen?

Lenke til kommentar

Blir vel ca. slik:

	/**	 *	 * Uploads a file to the provided destination.	 * @param array $fileEntry	 * @param string $destinationPath	 * @param string $fileName	 * @return boolean	 */	public function uploadFile($fileEntry, $destinationPath, $fileName) {		if (!move_uploaded_file($fileEntry['tmp_name'], $destinationPath . DS . $fileName)) {			return;		} else {			return true;		}	}

 

vet at svaret ditt kanskje er litt ironisk, men koden til megaupload er nok mye mer kompleks enn dette her..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Boo-frickity-hoo.

 

?

Er det virkelig ingen her som har sett Austin Powers-filmene? Illustrasjonsbildet har ingenting what so ever med en diktator å gjøre, det er bare Dr. Evil med Kim Dotcom sitt ansikt.

 

dr-evil.jpg

 

Oi, nei jeg trodde det var Kim Jong-il...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...