Gå til innhold

Tips: Slik får du tilbake Google-kartene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De nye kartene har riktignok en del forbedringer, som blant annet at de er vektorbaserte og dermed tegnes opp raskere, samt at du har fått "sving-for-sving-navigasjon"

Dette blir stadig nevnt. Har ikke den gamle appen hatt dette i evigheter? Til og med maps.google.com er jo vektorbasert (må vel aktivere WebGL riktig nok).

 

Og turn-by-turn har jo vært her til lands en god stund nå! Over et år?

 

Hvordan er det med streetview? Har den nye appen det?

 

Jeg skal ta av meg hatten for den som klarer å nevne en eneste positiv ting med dette kartet (her til lands) ovenfor Google sitt.

 

Det eneste jeg kan se som kommer godt ut av dette er jo konkurransen.

 

Ja, kanskje det blir bedre om 3-4 år, men da er jo Google sine kart også 3-4 år bedre... de er jo langt fra optimale i dag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er på nippen til en skandale av redaksjonen. Nå står denne artikkelen kopiert inn på VG-sidene med samme overskrifta - "Slik får du tilbake de gode iPhone-kartene"

 

Skriv om det her. :)

 

Ingen regelbrudd har blitt begått, så å rapportere tråden har ingen funksjon da det er moderatorer og administratorer som behandler rapporter, ikke redaksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på privat melding eller i Klager på moderatoravgjørelser.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...