Gå til innhold

Her finner du koden til bankkortet ditt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Genial framstilling...

 

Man kan tydelig se noen interessante trekk i folks valg av pinkoder....

 

Det er for eksempel ingen tvil om at folk foretrekker datoformaterte koder i begge framstillinger. (3006 og 0630).

 

Man kan også klart se at man har en forkjærlighet for å starte koden med 10,11 og 12.

 

Allikevel er det som overrasker meg mest at det er så utrolig mange som starter med 20.

 

Den eneste forklaringen jeg kan se er dersom mye av tallgrunnlaget er basert på data som også er autogenerert, og at dette er forårsaket av en algoritmefeil.

 

Dersom noen har en bedre forklaring, så kom med den ;-)

Lenke til kommentar

På generell basis så trur eg vi trygt kan seie at folk bør velge PIN-koder frå 5001 og oppover.

Det er tydeligvis eit stor fleirtall som starter sine PIN-koder på tala 0-5. Så ved å velge ei kode på 5001+ så ser det ut som at risikoen for at noken gjetter koda di blir svært mykje lavare. Dette forutsetter sjølvsagt at ein ikkje velge to tallpar som f.eks 5454 eller 6262.

 

 

 

Men, sett bortifrå sikkerheitsspørsmålet så vil eg anbefale at folk har ei pinnkode som starter med 00.

Dette fordi mange uteplasser og restauranter har starta med slike bankterminaler der du sjølv må taste inn beløpet du vil betale fyrst og deretter PIN-koda. Dersom du har PIN-koden 9999 så er det fort gjort å gi servitøren dugelig med tips ;)

Har du derimot ei PIN-kode av typen 0064 så får du berre ei error melding dersom du taster inn eit beløp som er lavare enn beløpet du skal betale. (Det er tydeligvis ikkje rom for å nekte å betale fullpris for dårlig service her i landet).

 

Personleg så vil eg tørre påstå at sannsynligheita for at kontoen min blir tømt på grunn av at eg gir for mykje i tips ved å slå min høge PIN-kode to gongar (ein for beløp og ein for kode) er mykje høgare enn at ein tjuv stjel kortet mitt og klarer å gjette min PIN-kode før eg får sperra kortet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Dersom du har PIN-koden 9999 så er det fort gjort å gi servitøren dugelig med tips ;)

Det viser en av fordelene med å bruke kontanter i fylla, ta med kun så mye som du vil kaste bort.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...