Gå til innhold

Fullformat eller nytt objektiv.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rimeligste alterantiv med AF er vel Sigma 30mm F1.4 med stor margin. Sigma har litt fryneste rykte på Canon, men jeg kjenner ikke deres 30mm så jeg skal ikke uttale meg om den.

 

Velger du 5D2 må du ut med mer for bare oppgraderingen av huset og skal du ha en erstatng for 50mm må du ha en 85mm og selv om du nøyer deg med F1.8 er ikke det noe billig objektiv.

 

Ellers lansert Sigma en ny 35mm som kan være interessant hvis du kan vente på den.

 

Edit: Rettet en masse feil

Endret av se#
Lenke til kommentar

Rimeligste alterantiv med AF er vel Sigma 30mm F1.4 med stor margin. Sigma har litt fryneste rykte på Canon, men jeg kjenner ikke deres 30mm så jeg skal ikke uttale meg om den.

 

Velger du 5D2 må du ut med mer for bare oppgraderingen av huset og skal du ha en erstatng for 50mm må du ha en 85mm og selv om du nøyer deg med F1.8 er ikke det noe billig objektiv.

 

Ellers lansert Sigma en ny 35mm som kan være interessant hvis du kan vente på den.

 

Edit: Rettet en masse feil

Sigma 30 1.4 har fått vekslende kritikk. Hadde tenkt å beholde sjuern som er helt strøken. Ellers har jeg tid til se an Sima sin nye 35.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...