Gå til innhold

Sniktitt: Resident Evil 6 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kampanjen til Leon høres ut som midt i blinken for meg. Tror dog ikke at jeg kjøper spillet før det faller i pris.

 

Kan ha potensiale og ble overasket over hvor bra demoen var,atmosfæren var bra og det virket veldig polert og bra.

 

Likte ikke helt det at en må bruke en million kuler for å drepe noen om du ikke putter 2-3 kuler i hode på dem..men det kan bli bra det her.

 

De har tatt det fra Uncharted :p

Lenke til kommentar

Prøvde demoen og syns det var både forfriskende som RE-spill og som spill på generelt grunnlag. Mye artige funksjoner som man oftest bare finner i japanske spill, som for eksempel dodgingen og at man kan bli liggende på bakken etterpå.

 

Ble noe overrasket da jeg sjekket diverse forumtråder og finner ut at folk hater dette spillet intenst. Virker som om hatet er sterkere enn for RE5. Pussige greier, jeg er godt fornøyd med demoen hvertfall.

Lenke til kommentar

Har spilt både første og andre demo. Ble litt skuffa over første, men ble mer imponert over demo nr 2. Likte at screen tearing problemet fra første demo va borte. Det er godt tegn.

 

Likte måten du skjøt gjennom zombier og generelt grafikken og storyen virket bra.

 

Likte at atmosfæren e der og kor lett det e å bli svømt over med zombier i en trang gang. Sånn som i Leon sin demo-del, men syns ikke spillet e noe særlig skummelt.

 

Dead Space syns æ gjør alt riktig. Iallefall i Dead Space 2. Coop kommer alltids til å være gøy, men liker den creepy feelingen man får av å vandre rundt skumle områder helt alene uten at man vet ka som kommer.

 

Resident Evil oppfant det, men virker som dem mista akkurat det etter Resident Evil 4.

 

Gleder meg til å se hva det får i score, men er så mye annet bra og gjerne MYE bedre som kommer nu til høsten som er mer verd å vente på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...