Gå til innhold

- Her er årets nettbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
Juryen, som består av representanter fra media, Trygg e-handel, Bring og Skandiabanken, har sett på både service, kjøpsprosess og brukervennlighet.

Siden Posten er involvert er det jo forståelig at hverken pris eller varekvalitet spiller inn...

Lenke til kommentar
Juryen, som består av representanter fra media, Trygg e-handel, Bring og Skandiabanken, har sett på både service, kjøpsprosess og brukervennlighet.
Siden Posten er involvert er det jo forståelig at hverken pris eller varekvalitet spiller inn...

 

Hva uttaler du deg om vedrørende pris her? Clas O. er langt mer enn ukjente lyd og bilde produkter, som strengt talt ikke er noen kupp (de har jo merkervarer også). Servicen opplever jeg som enestående og salgene som svært gode.

Lagerstatus virker som den skal osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Hva uttaler du deg om vedrørende pris her?

Fra arikkelen;

sett på både service, kjøpsprosess og brukervennlighet.

hverken varekvalitet eller priser er nevt som faktorer i kåringen.

Lenke til kommentar

Hva er greien med å være negativ til Clas Ohlson? De har veldig mange produkter av ulik kvalitet, men dette gjenspeiles også i prisen på de produktene som ikke er noe. Butikkene er oversiktlig, de ansatte hyggelig, varene er i hyllene og de skriver ikke "BILTEMA" på hvert eneste produkt de tar inn.

 

Personlig er jeg veldig glad for å ha en Clas Ohlson i nærheten. Alternativet hadde vært at jeg måtte dratt på Biltema langt oftere. Selv om det kan være morsomt å gå der bare for å se på de andre kundene, så har turer til Biltema ofte endt i frustrasjon for min del. Alt for ofte skjer én av to ting; a) produktet er ikke inne, b) produktet blir ødelagt når jeg bruker det.

Lenke til kommentar
Butikkene er oversiktlig, de ansatte hyggelig, varene er i hyllene og de skriver ikke "BILTEMA" på hvert eneste produkt de tar inn.

Personlig er jeg veldig glad for å ha en Clas Ohlson i nærheten.

Det hadde vært et bra argument hadde ikke dette vært en test av nettbutikker.

 

Ellers ser jeg at Shavecare ikke fører Merkur, noe som er et stort minus. Barbershop.no er en eldre og mer etablert leverandør som vi i barbértråden her på forumet har god erfaring med.

Lenke til kommentar

Hva er greien med å være negativ til Clas Ohlson? De har veldig mange produkter av ulik kvalitet, men dette gjenspeiles også i prisen på de produktene som ikke er noe. Butikkene er oversiktlig, de ansatte hyggelig, varene er i hyllene og de skriver ikke "BILTEMA" på hvert eneste produkt de tar inn.

 

Personlig er jeg veldig glad for å ha en Clas Ohlson i nærheten. Alternativet hadde vært at jeg måtte dratt på Biltema langt oftere. Selv om det kan være morsomt å gå der bare for å se på de andre kundene, så har turer til Biltema ofte endt i frustrasjon for min del. Alt for ofte skjer én av to ting; a) produktet er ikke inne, b) produktet blir ødelagt når jeg bruker det.

Vet ikke om du siktet til meg, men jeg har aldri sagt noe galt om opplevelsen av å være i en Clas Ohlson butikk. Riktignok har ledelsen satt i gang et tiltak for å endre fokuset til de ansatte fra kundeservice mot salg, noe jeg er veldig sterkt i mot, og tror at kommer til å få Clas Ohlson til å tape seg kraftig i kvalitet.

 

Hittil har jeg hatt så og si kun positive erfaringer med Clas Ohlson. Foruten et par-tre ansatte som absolutt ikke burde hatt noe kundekontakt, er det en bunnsolid bedrift.

 

Nettsiden, derimot, er fullstendig søppel. Den var helt OK før de "pusset den opp", men nå er den ikke brukbar for fem flate øre.

Lenke til kommentar

Hvordan i grønnhelvete kan en nettbutikk med et søk som ikke fungerer for S#!T vinne "Årets nettbutikk"!?

Søket er faktisk ikke så bra, det er veldig sensitivt. Og informasjonen på siden er varierende, og det kan være vanskelig å finne merket på varen. Jeg prøvde å finne ut hvme som laget en spesiell vare på siden deres, heldigvis var det et produktbilde som viste produsent-logoen. :p Mange av produktene som Clas Ohlson selger i sine merkenavn er lav kvalitet på også.

 

Skjønner ikke hvorfor Multicom har blitt nevnt i så fall. Og Komplett når det gjelder kundeservice.

Lenke til kommentar

Vedrørende netthandel, så har jeg gjort de beste kjøpene prismessig i fysiske butikker.

 

Så lenge man ikke bor på et lite sted uten konkurranse for elektrobutikken, anbefaler jeg å se priser i butikk først. Butikker er overraskende konkuransedyktige på pris samenlignet med netbutikker.

 

For 4-5 år siden var nettbutikk en sikker vinner på /pris, det var den gang. Unntaket er mindre tilbehør som minsekort o.l.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...