Gå til innhold

Tror jeg har fått beinhinnebetennelse


scs.89

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg trener mye i sal. Det er en slags dansetimer jeg går på, men hopper mye og løper mye i salen. For 3 uker siden hadde jeg "murrende" følelse på innsiden av venstre legg. Tenkte egentlig bare det var en strek, eller at jeg hadde slått meg, for jeg hadde vondt når jeg tok på beinet på innsiden. Det har blitt verre og nå har jeg også på den andre foten. Det er ikke så vondt at jeg ikke klarer å gå, for jeg har også gått på trening nylig. Men jeg får vondere av aktivitet, eller hvis jeg har gått mye.

Jeg var på jobb i 5 timer i går, å det ble verre og verre ( vi går hele tiden på jobb) da jeg kom hjem å satt meg ned i sofaen verket de mer og mer. Da var det utrolig vondt , jeg begynte å google dette. og kjente meg igjen av alt når jeg leste om beinhinnebetennelse. Når jeg sitter dunker det i leggene som om jeg har gått en lang tur. Og ved vridning får jeg utrolige smerter.

Hva kan jeg gjør?

Kan jeg gå på jobb, selvom jeg kjenner det verker i beina? eller bør jeg holde meg hjemme noen dager?

Hvor lenge vil dette vare? bør jeg gå til lege? Kan jeg ikke trene den type trening mer? :hm:

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...