Gå til innhold

Dette er HBO-prisen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk om jeg måtte betale 79 kroner per måned for hver av kanalene i grunnpakken til canal digital. Det hadde blitt dyrt.

 

edit: men her kan du vil streame fra alle tvserier til hbo? Syns fortsatt det er dyrt for innhold fra bare én kanal

 

TV2 Sumo gull koster for øyeblikket 166 kroner i måneden om du kjøper for 3 måneder. Dette innebærer alle serier, programmer, osv de leverer. Med HBONordic sitt abonnement får du alle seriene til HBO for 79 kroner i måneden. Vil tørre å påstå at det er mye mer verdi i HBO sin pakke en hva du får av TV2 Sumo. Husk at du må sammenligne pris med andre lignende tjenester.

 

Om jeg skal i gang med et abonnement fra Canal Digital er ikke det billig heller. NRK sine kanaler teller ikke da disse er gratis. Vi har da TV2 og dens underkanaler, TVNorge og dens underkanaler, TV3 og Viasat 4. Dette koster 219 kroner i måneden. Noe som tilsvarer rundt 50 kroner per kanal. Jeg betaler glatt 30 kroner mer for HBO Nordic sin streamingtjeneste enn om jeg får muligheten til å se en av seriene dems på en av de nevnte kanalene. Husk at HBO Nordic(Som alle andre slike tjenester) sin tjeneste er uten reklame OG du kan se på det du vil når du vil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Prisen her er i grenseland for piratene ihvertfall tror jeg, og er det ikke minst 720p og 5.1 lyd så vil de nok ihvertfall ikke emigrere over. Dog er det nok mange forskjellige andre "kundegrupper" som hiver seg på dette.

 

Personlig hadde jeg heller sett fram til om det hadde blitt integrert i Netflix.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Prisen her er i grenseland for piratene ihvertfall tror jeg, og er det ikke minst 720p og 5.1 lyd så vil de nok ihvertfall ikke emigrere over. Dog er det nok mange forskjellige andre "kundegrupper" som hiver seg på dette.

 

Personlig hadde jeg heller sett fram til om det hadde blitt integrert i Netflix.

 

Det skal være noen ganske stakkarslige skapninger som velger å fortsette å piratkopiere for den prisen der. Og det er vel nesten garantert at det vil være i 720p og 5.1 noe som Netflix også har på noe av innholdet i Usa vel å merke.

 

Hadde vært nice om det var samme tjeneste som Netflix men det kommer nok aldri til å skje, dem henger endel etter og får neste søndag sesong 2 av Walking Dead fks...så ting tar tid.

 

HBO Nordic vil jo ha episodere som går i Usa bare timer etterpå klart for oss her i Norge...det jeg er mest spent på egentlig er hva slags andre serier og filmer HBO kommer til å ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...