Gå til innhold

Jobber Samsung med den neste Nexus-telefonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde håpe motorola og google kunne slå til med noe nytt. Synes ikke samsung skal få lage flere nexus telefoner ettersom de makter å ødelegge den ene tingen som nexus er kjent for. Androidoppdateringene først!

 

Stemmer dette? Er ikke feks Galaxy Nexus oppdatert til Android 4.1?

Lenke til kommentar

Hadde håpe motorola og google kunne slå til med noe nytt. Synes ikke samsung skal få lage flere nexus telefoner ettersom de makter å ødelegge den ene tingen som nexus er kjent for. Androidoppdateringene først!

 

Stemmer dette? Er ikke feks Galaxy Nexus oppdatert til Android 4.1?

jeg tok å rootet min når jeg fikk den og flashet googles egen rom. De stakkarsene som er på rommen telefonen ble levert med fikk forrige uke 4.1.1. Det er noen måneder for sent.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Flashet min dagen etter Google I/O 2012. Root not required. :)Men ja, det skulle ikke vært nødvendig. Likevel har jeg aldri angret på at jeg gikk for denne mobilen. Hadde jeg mistet den idag ville jeg ikke hatt Samsung SIII, iPhone 5, Samsung Note 2 eller noe annet. Jeg ville hatt en ny Nexus.

 

Jeg flashet min telefon til Google sin offisielle rom når jeg fikk telefonen. Angrer ikke et sekund. Denne telefonen har vært den mest stabile Android telefonen jeg har hatt, og jeg har hatt flere andre varianter.

 

Men at Samsung brukte så lang til å levere ut JB rom'en i Norge, vil jeg si er en skandale.

 

Dersom min Nexus hadde blitt ødelagt, hadde jeg hatt problemer med å velge andre telefoner, så fornøyd er jeg med min Nexus.

Lenke til kommentar
Hadde håpe motorola og google kunne slå til med noe nytt. Synes ikke samsung skal få lage flere nexus telefoner ettersom de makter å ødelegge den ene tingen som nexus er kjent for. Androidoppdateringene først!
Stemmer dette? Er ikke feks Galaxy Nexus oppdatert til Android 4.1?
jeg tok å rootet min når jeg fikk den og flashet googles egen rom. De stakkarsene som er på rommen telefonen ble levert med fikk forrige uke 4.1.1. Det er noen måneder for sent.

 

Yakju du la inn? Det var iallefall den eg la inn...

Så den norske versjonen har fått 4.1.1 no?

Lenke til kommentar
Hadde håpe motorola og google kunne slå til med noe nytt. Synes ikke samsung skal få lage flere nexus telefoner ettersom de makter å ødelegge den ene tingen som nexus er kjent for. Androidoppdateringene først!
Stemmer dette? Er ikke feks Galaxy Nexus oppdatert til Android 4.1?
jeg tok å rootet min når jeg fikk den og flashet googles egen rom. De stakkarsene som er på rommen telefonen ble levert med fikk forrige uke 4.1.1. Det er noen måneder for sent.

 

Yakju du la inn? Det var iallefall den eg la inn...

Så den norske versjonen har fått 4.1.1 no?

Jupp. Ja endelig kom den.

Lenke til kommentar

 

Hadde håpe motorola og google kunne slå til med noe nytt. Synes ikke samsung skal få lage flere nexus telefoner ettersom de makter å ødelegge den ene tingen som nexus er kjent for. Androidoppdateringene først!
Stemmer dette? Er ikke feks Galaxy Nexus oppdatert til Android 4.1?
jeg tok å rootet min når jeg fikk den og flashet googles egen rom. De stakkarsene som er på rommen telefonen ble levert med fikk forrige uke 4.1.1. Det er noen måneder for sent.

 

Yakju du la inn? Det var iallefall den eg la inn...

Så den norske versjonen har fått 4.1.1 no?

Jupp. Ja endelig kom den.

 

 

 

Ja, det var jammen meg på tide!

Hmm, lurer på når S2 eigarar får 4.1.1 i Norge :p

Er vel 1månad eller noko sidan dei fekk 4.0.4?

Lenke til kommentar

Syns dette var svært tynt grunnlag for en artikkel. Jobber Apple med neste iPhone? Ja.

 

Vi ser jo ikke denne telefonen før Google annonserer "Key Lime" da de har hatt for vane å ha et nytt produkt per store oppgradering av Android for å vise frem sitt nye system. Når det kommer er jo vanskelig å si, men de har vel nevnt at de har mål om 2 oppdateringer i året, og da bør det vel passe seg rundt annonseringen av ICS i november/desember.

Lenke til kommentar

Stemmer at norske Nexus brukere fikk 4.1.1 i forrige uke, inkludert undertegnede. Hadde den første google telefonen også å da kom oppdateringene med en gang! Ikke samme service med Samsung nei! Få produsenten av neste nexus telefon TILBAKE til google! Fineste telefon som er gitt ut mener jeg også + at den banet vei for dagens telefoner!

Lenke til kommentar

Håper at neste Nexus-telefon er utviklet og produsert av Google selv, slik de antydet da de lanserte Nexus Q. Samsung klarer ikke lage telefoner som føles godt skrudd sammen, mens Nexus Q gir et godt inntrykk av hva Google kan klare når de får styre skuta selv. Vi får se hva som kommer og jeg tipper vi får se en ny Nexus innen jul.

 

Jeg synes det er rart at ikke Motorola har kommet med en Nexus telefon, nå som Google eier Motorola, ellers er jeg kjempe fornøyd med min SGN telefon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...