Gå til innhold

Itunes på Windows tar opp plass


Lixxon

Anbefalte innlegg

Hei, har slitt med plass på primær disk C som er en SSD disk.

 

Nå har det seg slik at jeg bruker itunes på windows 7. har brukt det en del i det siste og merker at disken blir fullere i ny og ne uten at det er noe krise.

 

Jeg tror det at disken blir fullere har noe med itunes osv å gjøre. uten at jeg helt vet hva som er greia.

 

fikk meg også iphone tidligere i år. og i går hadde jeg 10 gigabyte ledig på min system disk. Jeg filmet også en del i går kveld. for ca 12 gig på iphonen min. nå har det seg slik at disken er blitt full etter at jeg koblet iphonen med pc'en og alt går veldig tregt. regner med at den har kopiert over filer osv..

men når jeg ser itunes mapper osv finner jeg ingen tegn til store filer i itunes mappene.. i stad 30 min siden hadde jeg 10 gig ledig, nå har jeg null.

 

har andre disker som har mye plass hvor jeg gjerne vil flytte hele itunes og beholde spillelister osv som jeg har laget.

 

Har prøvd denne guiden og gjort det, men kommer ingen vei.

 

http://support.apple.com/kb/HT1364

 

Håper på svar så fort som mulig. dette gjør pc'en veldig tregt, takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at iTunes sikkerhetskopierer din iPhone og alle sanger du importerer til iTunes lagres i egen mappe som iTunes har.

Det vil si, har du f.eks 100 sanger i en mappe på følgende sti: C:\MineSanger så vil de også eksistere i annen mappe som en duplikat i mappen iTunes har opprettet. CD-er blir også importert til mappen som iTunes har opprettet.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...