Gå til innhold

Vurderer å selge mitt D7000 med kitlinsa:hva kan jeg få?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken kitlinse? D7000 ble solgt med flere forskjellige, men 18-105 VR var vel den vanligste.

 

2 minnekort? Eller bare ett?

 

Ellers kan du ta en titt på bruktmarkedet hos foto.no for en pekepinn, eller her; http://www.teambiathlon.no/index.php?module=price&b=3

 

Hvis kameraet er så og si ubrukt og veldig få eksponeringer, så kan nok prøve deg litt over de jevne bruktprisene.

 

Men, bruktprisene på D7000 vil bli lavere nå, pga. lanseringen av D600...

Lenke til kommentar

Tviler på prisene folkene opplyser her når pakken du snakker om koster 8000 kr ny.

 

Oj, var ikke klar over at den hadde gått ned så mye i pris. Jeg hadde likevel lagt den ut til 7500 om det ikke hastet med salg, for det er ikke alle som er oppdatert på nypris (meg inkludert).

 

Enig at man kan legge den ut til 7500 kr men så godt som alle som faktisk kjøper kamera er nok godt oppdatert på ny pris.

 

Å kunne selge lokalt til 7000 kr er nok ikke umulig hvis man har eske, kvittering og at det fremstår som nytt.

 

8000 kr for Nikon D7000 kr m/18-105 er jo ett knallkjøp nytt fra butikk.

Lenke til kommentar

Hva syns dere om 6500?

 

Når prisene presses så kraftig fra butikkene vil kun små forskjeller være helt avgjørende.

 

Med utropspris på 6500 kr vil jeg tro du vil få solgt i løpet av kort tid selv om du ikke godtar pruting.

 

For 6000 kr vil du nok kanskje få solgt på dagen.

 

For 7000 kr eller mer kan det gå en del dager/uker om du i det hele tatt får solgt for den prisen.

Lenke til kommentar

Oioi... skjønner det hadde vært enklest men dessverre er dette ett forum der det er ulovlig å selge. Ser moderatorene innlegget ditt blir det slettet.

 

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt opp kameraet, skrudd modusen vekk fra den automatiske grønne knappen og lest litt i bruksanvisningen og litt om fotografering....

 

Nøkkelord: blender, lukkertid og ISO.

 

Deretter går du ut og knipser bilder og fryder deg for at du ikke solgte kameraet like vel :)

Lenke til kommentar

Oioi... skjønner det hadde vært enklest men dessverre er dette ett forum der det er ulovlig å selge. Ser moderatorene innlegget ditt blir det slettet.

 

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt opp kameraet, skrudd modusen vekk fra den automatiske grønne knappen og lest litt i bruksanvisningen og litt om fotografering....

 

Nøkkelord: blender, lukkertid og ISO.

 

Deretter går du ut og knipser bilder og fryder deg for at du ikke solgte kameraet like vel :)

 

Mulig jeg dro denne litt for langt, men det må da vel være takhøyde nok til å be om prisvurdering uten at tråden blir slettet?.

 

Nå er dette mitt 5te DSLR kamera opp gjennom tidene, så jeg har fått såpass kunnskap at jeg ikke trenger den i grønn auto....hele tiden ihvertfall-:)

Lenke til kommentar

Denne tråden er helt legal, men salgs/kjøpt forespørsel taes på PM, og hvis det er noen som er interessert så sender de deg uansett en PM garantert :)

 

Jeg siktet ikke til tråden men om den ene setningen.... :yes:

 

Edit: Hvor i landet bor du Vallhall?

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...