Gå til innhold

Anmeldelse: Tokyo Jungle (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at de har prøvd å photoshoppe ham bort, Lillehagen, og uten særlig hell i dette tilfellet.

 

Personlig mener jeg spillet mangler mye på den grafiske fronten. Jeg tok meg selv i å tenke PS2/PSP når jeg så skjermbildene her. Nå er ikke jeg en grafikk-hore, og spiller gjerne PS2 fortsatt, om tittelen er god. Men i dette tilfellet, slik det er fremstilt i denne artikkelen, så blir det ikke noe kjøp på meg. (Mulig Toky Jungle 2 kan bli kult).

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Jeg kjøpte Tokyo Jungle for noen dager siden, og har havnet helt på motsatt side av hans konklusjon.

 

Anmelder sier: "Tokyo Jungle kan nok ha en viss appell for de som nøyer seg med korte spilleøkter og som ikke tilhører den mest entusiastiske gruppen spillere, samt ikke minst dyreelskere som gjerne tar del i et scenario hvor dyrene har tatt menneskenes plass i den kalde, moderne storbyen. Resten kan la det passere."

 

Jeg har spilt dataspill nærmest religiøst i snart 20 år (fy faen jeg begynner å bli gammel), og jeg storkoser meg med Tokyo Jungle. Hovedsaklig fordi det er vanskelig, og blir gradvis vanskeligere etterhvert som (dyre)årene går, men også fordi man opplever en tålelig progresjon. Når du først har fått taket på å låse opp nye dyr, er det ganske motiverende. I tillegg føler jeg historien fungerer greit, selv om det ikke er snakk om et mesterverk.

 

Vi snakker om et spill som koster svært, svært lite på playstation store. Det er lenge i mellom jeg får så mye igjen for pengene som jeg har fått med Tokyo Jungle. Skulle jeg anmeldt det selv, ville jeg rangert det langt høyere en de typisk generiske skytespillene som markedet oversvømmes av ved navn Call of Duty of Battlefield.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...