Gå til innhold

Kommentar: Velkommen til nye Tek.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsiden er forsåvidt grei, men synes generelt det er alt for lite informasjon på alt for liten plass i artiklene. Er hele nettstedet designet utelukkende mtp. visning på nettbrett og mobiler? Dette gjelder spesielt for testene, må jo trykke seg gjennom en masse sider med nesten ingen tekst...

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fine stor bilder, og det er god plass mellom tingene. Eneste som er ulempen er at skjermen min er 16:9, og da blir det veldig upraktisk, fordi det kunne vært så mye bedre om du brukte hele plasse på skjermen, isteden for bare midten..

 

(ctrl) + (+)...

Haha, fikk gjerne megself til å høre litt dum ut der ja xD Greia er at jeg ikke klarer store bokstaver, og pleier som oftest å ha det veldig zoomet ut, men det får jo gå, mange sider som begynner å bli basert på den måten tek.no er nå uansett :p

Lenke til kommentar

Liker det nye designet på hele tek.no nettverket. Har bare to ting å pirke på hvor den ene tingen muligens ligger lokalt hos meg - så gi tips til hvordan fikse det.

 

1) i artiklene så får jeg ikke opp diskusjonsfeltet, må hente det fram via kildekoden.

Bruker Firefox, ikke adblock eller noScript innstallert. .

tek-error.JPG

 

2)

På Tablet så får jeg en reklame/e.l. over teksten slik at det blir uleselig.

 

Ellers så digger jeg designet.

Lenke til kommentar

Liker det nye designet på hele tek.no nettverket. Har bare to ting å pirke på hvor den ene tingen muligens ligger lokalt hos meg - så gi tips til hvordan fikse det.

 

1) i artiklene så får jeg ikke opp diskusjonsfeltet, må hente det fram via kildekoden.

Bruker Firefox, ikke adblock eller noScript innstallert. .

 

Merkelig. Fungerer det i andre nettlesere for deg? Det eneste spesielle med den forumfeeden er at den lastes fra diskusjon.no via et javascriptkall.

 

2)

På Tablet så får jeg en reklame/e.l. over teksten slik at det blir uleselig.

 

Ellers så digger jeg designet.

 

Fint å høre at du liker designet. Hvilken tablet får du reklame over teksten og er det snakk om artikkeltekst eller forumtekst?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fint å høre at du liker designet. Hvilken tablet får du reklame over teksten og er det snakk om artikkeltekst eller forumtekst?

 

Har en Asus TF300 og får reklame over teksten på alle browserenne som har Android som standard User-Agent. Setter jeg user-agent til iPad så får jeg ikke reklame over teksten. Se mer om det her : BUG-TRACKER

 

Merkelig. Fungerer det i andre nettlesere for deg? Det eneste spesielle med den forumfeeden er at den lastes fra diskusjon.no via et javascriptkall.

 

Får opp forumet via Chrome, så vet ikke hvorfor det ikke lastes. :/

Lenke til kommentar

 

Merkelig. Fungerer det i andre nettlesere for deg? Det eneste spesielle med den forumfeeden er at den lastes fra diskusjon.no via et javascriptkall.

 

Får opp forumet via Chrome, så vet ikke hvorfor det ikke lastes. :/

 

Fjernet firefox 15 og installerte mozilla auroa (firefox 17) og da virker kommentarfeltet igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...