Gå til innhold

– Neppe flere rene enspilleropplevelser fra oss (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Insomniac har rett og slett blitt dritt etter at de hoppet over til EA. Vi kjenner jo igjen holdningene fra han EA-bossen som nettopp sa at han ikke hadde greenlighta noen SP-only spill de siste årene. Var jo mye vits med MP i feks Dead Space 2, Bulletstorm, Brutal Legend eller Mass Effect 3? Alle tilnærmet døde noen måneder etter release(usikker på ME3), men de andre døde hvertfall fort. Gi meg heller rene singleplayer spill til lavere pris, og selg multiplayer-spillene separat. Sånn får man billigere spill og større mangfold, og folk kan bedre velge hva de vil ha.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

De burde lage Spyro 4, sån at nye kidz kan spille et ORDENTLIG barnespill.

Spyro 1-3 var noe av det beste man kunne få under juletreet når man var ung.

 

Du måtte faktisk tenke og lete godt for og finne alt, og du hadde ingen hjelp.

Hadde Insomniac eller Sony eid rettighetene hadde det jo gått an, men nå som Activi$ion styrer både Crash og Spyro er det jo bare søppel på den fronten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Insomniac skuffer mer og mer hvor hver dag som går. Etter at studioet ble delt, har de klart å ødelegge Ratchet & Clank, sluttet med Resistance og gjort OverStrike til et grått, generisk skytespill. Ser ut til at EA deler litt av skylda her også, Insomniac tok er dårlig valg når de startet samarbeidet med dem!

 

De sa selv at Ratchet & Clank var et singleplayer-spill, og se hva de har gjort! Multiplayeren i UYA og Gladiator var passende, fordi de ikke ødela enspilleren. Men bare se på All 4 One og QForce! Huff og huff, dere er på gal vei, IG!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

R&C var en av mine favoritt spill, og det første spillet er fremdeles på min favoritt liste, men Insomniacs skuffer meg grundig nå, kommer neppe til å kjøpe de nye, holder meg til de gamle.

Lenke til kommentar

Spyro, der snakker man gode minner fra barndommen. Irriterer meg fortsatt over den ene dragen jeg ikke fikk reddet i nummer 1.

 

La meg gjette, den var i en borg i 3 verden og over deg ? Man kunne høre at den ristet, men man fant den aldri :(

Stemmer det, tidenes mest irriterende drage. Klarte både Spyro 2 og 3 helt ut, selv om Spyro 3 elket å slette seg selv fra minnekortet (om det ikke var lillebror som hadde prøvd å spille da).

Lenke til kommentar

De burde lage Spyro 4, sån at nye kidz kan spille et ORDENTLIG barnespill.Spyro 1-3 var noe av det beste man kunne få under juletreet når man var ung.Du måtte faktisk tenke og lete godt for og finne alt, og du hadde ingen hjelp.

 

er skylanders spyro's adventure, kidza hyler etter nå for tiden... den spyro du snakker om er nå pensjonert og kun noe vi oldiser husker... jepp tiden flyr den....

Lenke til kommentar

Insomniac har rett og slett blitt dritt etter at de hoppet over til EA. Vi kjenner jo igjen holdningene fra han EA-bossen som nettopp sa at han ikke hadde greenlighta noen SP-only spill de siste årene. Var jo mye vits med MP i feks Dead Space 2, Bulletstorm, Brutal Legend eller Mass Effect 3? Alle tilnærmet døde noen måneder etter release(usikker på ME3), men de andre døde hvertfall fort. Gi meg heller rene singleplayer spill til lavere pris, og selg multiplayer-spillene separat. Sånn får man billigere spill og større mangfold, og folk kan bedre velge hva de vil ha.

 

ja kunne ikke få sakt det bedre selv, er 100% enig... men fyra opp bulletstorm online og spillet er lett å finne spillere på og er gøy å spille.. men liksom kun en online mode og noen brett blir ikke noe man spiller gidder å sitte med dag ut og dag inn som jeg gjør med kz2 og kz3.. må ha litt mere variasjon og ikke kun en online mode... på klatta bare for å ha en online del ja..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
De burde lage Spyro 4, sån at nye kidz kan spille et ORDENTLIG barnespill.Spyro 1-3 var noe av det beste man kunne få under juletreet når man var ung.Du måtte faktisk tenke og lete godt for og finne alt, og du hadde ingen hjelp.
Hadde Insomniac eller Sony eid rettighetene hadde det jo gått an, men nå som Activi$ion styrer både Crash og Spyro er det jo bare søppel på den fronten.

 

Pluss at Spyro selges på andre konsoller nå, Spyro er som Metal Gear og Crash Bandicoot. Playstation ekslusivt!

Lenke til kommentar

Mange som buer på at Insomicac sier det de sier. Regner med alle da også har det i bakhodet at multiplayer ikke trenger bety deathmatch. Hva med Demon's Souls? Hvis noen hadde sagt før lanseringen at det skulle ha multiplayer, ville noen da tenkt over hvordan den multiplayeren kunne bli?

 

Tenk litt utenfor boksen. Ikke vær så jævlig negativ. Gi folk muligheten til å overraske deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange som buer på at Insomicac sier det de sier. Regner med alle da også har det i bakhodet at multiplayer ikke trenger bety deathmatch. Hva med Demon's Souls? Hvis noen hadde sagt før lanseringen at det skulle ha multiplayer, ville noen da tenkt over hvordan den multiplayeren kunne bli?

 

Tenk litt utenfor boksen. Ikke vær så jævlig negativ. Gi folk muligheten til å overraske deg.

Ro deg ned. Det vi misliker er holdningen EA og andre store utgivere har presset frem om at alle spill "må" ha MP, noen ganger uten at utviklerteamet eller designerne i det hele tatt ønsker å ha det med. Det er ikke MP vi misliker, men unødvendig, uinspirert og upassende MP-moduser som selvfølgelig alle skjønner faktisk har tatt vekk ressurser fra SP-delen, som faktisk er det fansen av serien kjøpte spillet for.

Lenke til kommentar

Mange som buer på at Insomicac sier det de sier. Regner med alle da også har det i bakhodet at multiplayer ikke trenger bety deathmatch. Hva med Demon's Souls? Hvis noen hadde sagt før lanseringen at det skulle ha multiplayer, ville noen da tenkt over hvordan den multiplayeren kunne bli?

 

Tenk litt utenfor boksen. Ikke vær så jævlig negativ. Gi folk muligheten til å overraske deg.

Ro deg ned. Det vi misliker er holdningen EA og andre store utgivere har presset frem om at alle spill "må" ha MP, noen ganger uten at utviklerteamet eller designerne i det hele tatt ønsker å ha det med. Det er ikke MP vi misliker, men unødvendig, uinspirert og upassende MP-moduser som selvfølgelig alle skjønner faktisk har tatt vekk ressurser fra SP-delen, som faktisk er det fansen av serien kjøpte spillet for.

 

Ta en titt på denne. Informasjon er alt.

 

http://kotaku.com/5942024/ea-exec-swears-his-company-is-not-evil

Lenke til kommentar

Multiplayer er oppskrytt. Jeg spiller kun multiplayer for å spille med venner, og har ingen interesse av å spille mot folk jeg ikke kjenner, spesielt ikke noen som har spilt tusen timer mer enn meg. Jeg vil heller ha en god enspilleropplevelse. Jeg spiller primært for å flykte fra hverdagen, ikke for å konkurrere mot folk jeg ikke kjenner.

 

Jeg lurer på om multiplayer egentlig er så lønnsomt som noen spillutviklere skal ha det til. Vi som foretrekker single player er jo gjerne fornøyd med å spille en 20-timers kampanje og så hoppe til neste spill, så muligens kjøper vi flere spill enn de som primært er ute etter multiplayer, selv om de kanskje er flere enn oss.

Lenke til kommentar

Mange som buer på at Insomicac sier det de sier. Regner med alle da også har det i bakhodet at multiplayer ikke trenger bety deathmatch. Hva med Demon's Souls? Hvis noen hadde sagt før lanseringen at det skulle ha multiplayer, ville noen da tenkt over hvordan den multiplayeren kunne bli?

 

Godt poeng! Denne typen multiplayer er jeg positiv til. I det forrige innlegget mitt tenkte jeg åpenbart på death match o.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...