Gå til innhold

Sniktitt: DmC: Devil May Cry (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det meste med spillet høres bra ut.. Men at de endrer på hans legacy er jo super-dårlig. Han er jo sønnen til den legendariske demonen sparta! Husker alltid hvor stort det var når man spilte de gamle spillene og bossene hadde en bemerkelse om at de kjente faren til dante eller hadde fått deng av faren hans og skulle hevne seg på dante osv, la opp til masse genial dialog mellom Dante og demonene!

Lenke til kommentar

Det meste med spillet høres bra ut.. Men at de endrer på hans legacy er jo super-dårlig. Han er jo sønnen til den legendariske demonen sparta! Husker alltid hvor stort det var når man spilte de gamle spillene og bossene hadde en bemerkelse om at de kjente faren til dante eller hadde fått deng av faren hans og skulle hevne seg på dante osv, la opp til masse genial dialog mellom Dante og demonene!

 

hva??? hvor står det? det ville jo vært/er helt på trynet :(

Lenke til kommentar

Det at de har valgt å framstille Dante som en genuin karakter er et godt valg. Jeg tror at de fleste på forumet er enig i at mennesker forandrer seg og Dante er ikke et unntak. Dersom noen har spilt de tidligere spillene i serien så er det ingen tvil om at noe utløste en forandring hos Dante, som kanskje blir tyddeliggjort i dette spillet, som derav kan forklare både hans fortid og framtid.

 

Denne forandringen er ukjent men har ført til at Dante forandret hans personlige karakteristikk slik som blant annet utseende og oppførsel. Det er hovedsakelig historien bak denne forandringen som er grunnen til at jeg virkelig er interessert i å spille dette spillet.

Endret av Gigahertz
Lenke til kommentar

Det at de har valgt å framstille Dante som en genuin karakter er et godt valg. Jeg tror at de fleste på forumet er enig i at mennesker forandrer seg og Dante er ikke et unntak. Dersom noen har spilt de tidligere spillene i serien så er det ingen tvil om at noe utløste en forandring hos Dante, som kanskje blir tyddeliggjort i dette spillet, som derav kan forklare både hans fortid og framtid.Denne forandringen er ukjent men har ført til at Dante forandret hans personlige karakteristikk slik som blant annet utseende og oppførsel. Det er hovedsakelig historien bak denne forandringen som er grunnen til at jeg virkelig er interessert i å spille dette spillet.

 

Qoute Anmelder: Tross denne suksessen gambler Capcom på å kaste ballen i hendene på Heavenly Sword-utvikler Ninja Theory, og forøvrig separere hele gjenfødelsen fra samtlige av de tidligere utgivelsene.

 

Dette spillet har ikke noe med de gamle å gjøre utenom at det er en reboot/remake av hele Devil May cry verdenen, eller som ble sagt at det er i ett alternativt univers separat fra de andre spillene eller noe i den duren sånn jeg tyder det ihvertfall. Er nemlig det som bekymrer meg..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...