Gå til innhold

Se Lumia 920 i aksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Presentasjonen er ikke like sleek som hos Apple. Pen telefon er det, dog. :)

 

Tenkte det samme. Vet ikke hva Jobs gjorde, men det var noe magisk over de keynotene hans som man ikke ser hos konkurentene. Nokia sin presentasjon, som man så et klipp av her, orket jeg ikke se ferdig.

Jeg er spent på hvordan Apples keynote blir i kveld. Forrige var ikke mye å rope hurra for den heller. Vet ikke om det var på grunn av Cook eller på grunn av at produktet ikke imponerte meg så mye.

 

Gleder meg til mer informasjon, tester og videoer av denne Nokiaen. Har enda ikke helt bestemt meg for hva jeg syntes.

Lenke til kommentar

Hmm ,lurer på om det klarer å ordne screensaver med klokke , :p , litt kjjipt at mobiltelefonene ser -helt- døde ut, når screensaveren er på.

 

På den gode gamle N96en pulserte ringen rundt d-pad / menyknappen svakt ,når den slappet av.

 

Ser en helt svart skjerm sparer batteri, men håper det blir mulighet å ha en permanent klokke som hopper rundt om kring.

 

Mange forbedringer på veg med WP8 , håper dette OSet og åpner for de mange mange tingene som forsvant da Nokia begynte å flytte fra Symbian til WP.

 

( som profiler, mulighet å dele filer over blåtann / nettverk , musikk , fjerner det ...triste ringetone systemet (og lar deg bruke all slags MP3er ol. som ringetoner / alarmtoner ++)

Sånne ting som FM sender, USB minnepinne / HDD støtte hadde og vært kult . ( som på N8 / C7 / E7 / 808 Pureview)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...