Gå til innhold

Amnesia har tjent inn ti ganger utviklingskostnadene (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du setter et spørsmålstegn på slutten er jeg ikke lenger på hva du prøver å si. Jeg ser hvertfall på det som en selvfølge. Det er jo tross alt mine penger.

 

Når du utelukker ord fra setningen din, er jeg ikke helt sikker på hva du mener.

 

Men fra spøk til alvor, nå er du bare vanskelig. Men vi er ihvertfall enige :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Dessverre er det jo bare Frictional Games som leverer ordentlig gjennomtenkt "explorer grøss"...

 

Dessverre? Synest det går greit at de er forholdsvis alene i den sjangeren de holder seg til. Da kan de fokusere utelukkende på å lage produkter som Amnesia. Det finnes vel eksempler på situasjoner der kamp mellom selskaper har ført til mindre nisje og mer "lag noe som appellerer til flest mulig (helst i alderen 10-14)"

 

Jeg trenger også mye tid mellom skrekkspill til å psyke meg opp igjen, så at jeg må vente lenge mellom spillene, gjør ikkeno' :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Når du setter et spørsmålstegn på slutten er jeg ikke lenger på hva du prøver å si. Jeg ser hvertfall på det som en selvfølge. Det er jo tross alt mine penger.
Når du utelukker ord fra setningen din, er jeg ikke helt sikker på hva du mener.Men fra spøk til alvor, nå er du bare vanskelig. Men vi er ihvertfall enige :)

 

Var jo ikke noe jeg ikke tok med i den første posten. Jeg kjøper spill JEG ser på som verdige, spiller ingen rolle hva andre syns. Laster ned spillet først, om spillet er bra så kjøper jeg det. Dette spillet var så bra at å ikke kjøpe det ville bare vært dumt. Er jo en del spill jeg kjøper basert på min tro på utgiveren. skyrim, witcher 2 er 2 gode eksempler.

Lenke til kommentar
Når du setter et spørsmålstegn på slutten er jeg ikke lenger på hva du prøver å si. Jeg ser hvertfall på det som en selvfølge. Det er jo tross alt mine penger.
Når du utelukker ord fra setningen din, er jeg ikke helt sikker på hva du mener.Men fra spøk til alvor, nå er du bare vanskelig. Men vi er ihvertfall enige :)
Var jo ikke noe jeg ikke tok med i den første posten. Jeg kjøper spill JEG ser på som verdige, spiller ingen rolle hva andre syns. Laster ned spillet først, om spillet er bra så kjøper jeg det. Dette spillet var så bra at å ikke kjøpe det ville bare vært dumt. Er jo en del spill jeg kjøper basert på min tro på utgiveren. skyrim, witcher 2 er 2 gode eksempler.

 

"Når du setter et spørsmålstegn på slutten er jeg ikke lenger MED på hva du prøver å si" :-)

 

Når det er sagt, så skjønte jeg godt hva du ville frem til.

 

Jeg er også enig i det du sier, da spill koster 4-500 kroner, vil jeg helst prøve det først.

Er ikke alle spill som har en demo tilgjengelig ved release heller.

 

Både Skyrim, Witcher, Portal, Shogun 2 ble kjøpt i god tro, - en tro som ikke har sviktet meg enda :-)

 

 

Lenke til kommentar
Når du setter et spørsmålstegn på slutten er jeg ikke lenger på hva du prøver å si. Jeg ser hvertfall på det som en selvfølge. Det er jo tross alt mine penger.
Når du utelukker ord fra setningen din, er jeg ikke helt sikker på hva du mener.Men fra spøk til alvor, nå er du bare vanskelig. Men vi er ihvertfall enige :)
Var jo ikke noe jeg ikke tok med i den første posten. Jeg kjøper spill JEG ser på som verdige, spiller ingen rolle hva andre syns. Laster ned spillet først, om spillet er bra så kjøper jeg det. Dette spillet var så bra at å ikke kjøpe det ville bare vært dumt. Er jo en del spill jeg kjøper basert på min tro på utgiveren. skyrim, witcher 2 er 2 gode eksempler.
"Når du setter et spørsmålstegn på slutten er jeg ikke lenger MED på hva du prøver å si" :-) Når det er sagt, så skjønte jeg godt hva du ville frem til.Jeg er også enig i det du sier, da spill koster 4-500 kroner, vil jeg helst prøve det først.Er ikke alle spill som har en demo tilgjengelig ved release heller. Både Skyrim, Witcher, Portal, Shogun 2 ble kjøpt i god tro, - en tro som ikke har sviktet meg enda :-)

 

haha, den feilen der såg jeg ikke :p takk for du gjorde meg oppmerksom på den! De aller fleste spill har ikke demoer i dag, og jeg velger å tro det er fordi folk ikke skal ha en sjanse å finne ut at spillet ikke er bra. Er et tapt salg det vet du.

Endret av Stormwolf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...