Gå til innhold

FTL lanseres denne uken (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg gleder meg veldig mye til dette kommer ut, hadde ikke hørt om det før jeg så TB sin video (den som er linket i innlegget over). Håper bare TB lager en minisere, etter suksessen han har hatt (og fortsatt har, så fort den kommer i gang igjen) med Terraria serien sammen med Jesse Cox, aka OMFGCATA.

Når det kommer til spillet så vil det bli artig å se hvor hardt og/eller fort jeg kan feile :p

 

Når det kommer til spill fra kickstarter som handler om rommet må jeg si at jeg gleder meg til Planetary Annihilation kommer ut til våren (er fortsatt 4 dager igjen av kickstartereren slutter).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si jeg gleder meg veldig mye til dette kommer ut, hadde ikke hørt om det før jeg så TB sin video (den som er linket i innlegget over). Håper bare TB lager en minisere, etter suksessen han har hatt (og fortsatt har, så fort den kommer i gang igjen) med Terraria serien sammen med Jesse Cox, aka OMFGCATA.Når det kommer til spillet så vil det bli artig å se hvor hardt og/eller fort jeg kan feile :pNår det kommer til spill fra kickstarter som handler om rommet må jeg si at jeg gleder meg til Planetary Annihilation kommer ut til våren (er fortsatt 4 dager igjen av kickstartereren slutter).

 

Helt enig med deg :) Hadde ikke hørt om dette jeg heller før jeg så TB sin video, men nå kan jeg bare ikke vente til det kommer ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hatt dette ei vekes tid no som pre-release på Steam (var backer på Kickstarter), og spelet er absolutt underhaldande. Soundtracket er også meget bra.

 

Eit lite minus for min del er muligheten for å save/load anna enn at ein kan velge "Save and quit" i enkelte situasjonar. Det er jo gjort med vilje fordi spelet er meint å vere for korte "sessions", men av og til er dei ikkje korte nok fordi andre ting dukkar opp.

 

TL;DR: vel verdt $10!

Lenke til kommentar

Dette er... fristende. Prøvde å finne meg en torrent av spillet for å teste det nærmere på, men fant ikke noe der. Lurer på om prisen er lav nok til å kjøpe det "på sparket".

 

Er du så fattig at du piratkopierer dette bør du seriøst vurdere om du har råd til å være på nettet. Du bør ihvertfall vurdere om det er en lur idé å blafre med sånne kommentarer på en side dedikert til folk som elsker spill. Det er ingenting kult med å piratkopiere indiespill, så om du ikke klarer å kontrollere deg selv kan du da i det minste la oss andre slippe å høre om det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For det første, det var for å prøve det ut. Dette gjør jeg med samtlige spill jeg spiller, og eventuellt ender opp med å kjøpe om de er gode nok.

 

Unntaket er om prisen er lav nok, noe jeg ikke visste om den var (som nevnt i siste del av setningen min).

 

Så vennligst ta brannfaklene og slagropene deres bort. Jeg kjøper spill jeg liker. Piratkopiering er bare en flottere versjon av demoen til spillet (som ikke engang er tilgjengelig!)

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke gjøre dette til en piratkopieringsdebatt, så dette blir min siste post om saken.

 

For det første, det var for å prøve det ut.

 

Dette er fullstendig irrelevant og hjelper overhodet ikke på inntrykket du nå har skapt. Du har ingen rett til å kopiere spill for å prøve dem ut når utgiveren ikke legger opp til dette, og jeg har svært vanskelig for å tro at kjøpsvanene dine ville vært like edruelige om du ikke benyttet deg av denne kopieringen. Samtidig innrømmer du at du bruker torrents, noe som i praksis også betyr at du lar andre, kanskje mindre "hederlige" personer, laste ned spillene fra deg.

 

Det er godt mulig du har ren samvittighet, men det fortjener du slettes ikke slik du har beskrevet vanene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...