Gå til innhold

Test: Razer Naga 2012-Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ikke hvordan folk klarer å bruke disse. Ser ut som man må operere vekk bena i tommelen for å ha tilgang til halvparten av knappene.

Det er et problem jeg har brukt en tidligere versjon i wow, kun 6 av knappene var behaglige å bruke, de 7-9 var knotete og 10-12 var umulig å nå, men å ha 6 knapper på musa var veldig kjekt, frigjorde også 1-6 på tastaturet til annen bruk.

Lenke til kommentar

Når jeg spilte wow sist så klarte jeg å få til 70 forskjellige keybindings, så ser ikke helt behovet for en mus med 12 knapper på siden! For meg så er i alle fall min g5 den beste musen jeg har fått prøve.

 

Den har 2 knapper på siden, og skulle jeg ha byttet den ut så tror jeg at det ville ha blitt en g400 siden det blir det nærmeste jeg kommer.

Lenke til kommentar

Har hatt Naga en god stund nå og kan helt ærlig ikke se for meg å spille uten den nå.

De har ikke forandret seg noe særlig opp gjennom årene, foruten om at man nå kan bytte sidedeksel for bedre ergonomi.

Til rent FPS spilling er den nok ikke all verdens, hovedsakelig pga størrelsen, men til så og si alle andre spill der man kan ha behov for mere enn sikt og skyt er den uvunderlig.

Til å begynne med vil den virke overvelmende og forvirrende, men etterhvert som man bruker den og legger til makro knapp etter makro knapp blir det mere og mere naturnlig.

Programvaren for de eldre naga musene er forøvrig samme programvare som for den nyere generasjonen, så man går ikke glipp av noe der heller(med andre ord, har man gammel mus kan man oppdatere til nyeste programvare for nåværende generasjon uten problemer).

 

Spiller man noe mere avansert enn basic kontroll spill vil man digge Nagaen.

Lenke til kommentar

Viss denne fungerer i Guild Wars 2 med dem tallknappene så bestiller jeg denne!

 

Tastene fungerer i ALLE spill som benytter seg av 0-9. Jeg har faktisk blitt avhengig av min Naga SWToR til Darksiders 2 ;) Ellers kan du jo også skifte over til numerisk (num) og programmere de til å gjøre akkurat hva du vil. I SWToR bruker jeg standard 0-9, mens i WoW bruker jeg numerisk i kombinasjon med clique for å få et perfekt oppsett for min resto druid.

 

Bruker denne også numpad tallene som 1-12?

Om den gjør det er det jo ganske så bortkastet.

 

Du velger selv om du vil bruke 0-9 eller numerisk, er en knapp på undersiden.

Endret av elf_man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...