Gå til innhold

Lyst til å jobbe som erotisk danser


Anbefalte innlegg

Hei,jeg er en jente på 24.

 

Har lenge lekt litt med tanken på å få meg en jobb som danser en eller annen plass. Er flink til å danse og fornøyd med kroppen og kurvene mine. Syns det hadde vært kult å ha en jobb litt utenom det vanlige.

 

Hva mener dere gutter om dette? Er det drøyt? Kunne dere vært sammen med en jente som hadde en slik jobb? Kom gjerne med innspill.

 

 

PS, gidder ikke moralpreik fra rødstrømper

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg snakker kun for meg selv, men jeg kunne ikke vært sammen med en jente med det yrket. Det hadde skapt for mye egnstelse og ukomfortable situasjoner for min del. En livlig fantasi kombinert med ryktet til denne bransjen hadde ført til at jeg overtenker hva som foregår på jobben din. Det er vel også liten tvil om at det er en rekke sleske personligheter og enda slibrigere tilbud i den bransjen. Selv om mange av disse ryktene helt sikkert er overdrevne, må det etter min mening være en rot til dem.

 

I tillegg kan jeg ikke se for meg å ta med en "erotisk-danser"/stripper med hjem til foreldrene mine. Jeg hadde også blitt flau over å fortelle venner og kolleger hva du jobber med. Beklager om det virker brutalt, men jeg tror mange deler denne oppfattelsen. Det kan også skape problemer for deg senere i livet om det kommer fram at du har jobbet i den bransjen. Se for deg at du søker jobb i et tilfeldig selskap, sjefen googler deg og det kommer opp ett bilde der du står halvnaken å danser på en scene. Det gir kanskje ikke det beste inntrykket...

Endret av Christeven
  • Liker 4
Lenke til kommentar

^ Har allerede tenkt grundig gjennom det og føler det er en sjanse jeg er villig til å ta.

Man lever bare én gang, og jeg tenker som så at hvis man vil gjøre noe sprøtt så kjør på.

Selvfølgelig er det folk som kommer til å rynke på nesa, men sånn kommer det alltid til å være.

Har venninner som driver med burleskdans og jeg synes det virker drittøft

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge du er klar over konsekvensene (bla. de som nevnes over) og ikke er skremt av dem, bør du ha lov til å gjøre det du har lyst til.

 

Men iom. at konsekvensene er av det du gjør i dag kan slå ut om 10-15-20 år, er det absolutt noe du bør tenke både 1 og 2 ganger over. I mange bransjer er det totalt no-no å ha en slik bakgrunn, mens i andre spiller det ingen rolle.

Lenke til kommentar

Har du vært på en strippeklubb i norge og så tenkt for deg selv at, ja dette vil jeg prøve?

 

( Er bare et ærlig spørsmål, prøver ikke å moralisere )

 

Ja, det har jeg:) Har også, som tidligere skrevet, venninner som driver med lignende ting.

Jeg vet det er en del snusk innad i disse bransjene, og det er ikke planen min å havne under regimet til en eller annen maktsykt hallik eller noe slikt.

Synes kvinnekroppen er flott, og jeg er stolt over min. Ønsker å vise den frem og la folk se.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ønsker å vise den frem og la folk se.

 

Greit å nistirre på deg med benner i buksa, også?

 

Absolutt

 

 

 

Hvilke følelser skaper det hos deg når du vet at den som nistirrer på deg også begjærer deg, og at du kan styre dette?

Lenke til kommentar

Kunne ikke brydd meg mindre, hvis det er noe du liker og vil gjøre, kjør på!

 

Var dette et frieri?<3

 

Vel hvis det er hva du vil kalle det, hvorfor ikke? :)

 

Hvilke følelser skaper det hos deg når du vet at den som nistirrer på deg også begjærer deg, og at du kan styre dette?

 

Nå snakker jeg for meg selv, men jeg har ikke akkurat hatt noe imot at noen av det motsatte kjønn begjærer meg, er alltid like hyggelig det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kunne ikke brydd meg mindre, hvis det er noe du liker og vil gjøre, kjør på!

 

Var dette et frieri?<3

 

Vel hvis det er hva du vil kalle det, hvorfor ikke? :)

 

Hvilke følelser skaper det hos deg når du vet at den som nistirrer på deg også begjærer deg, og at du kan styre dette?

 

Nå snakker jeg for meg selv, men jeg har ikke akkurat hatt noe imot at noen av det motsatte kjønn begjærer meg, er alltid like hyggelig det.

 

Ja, det er deilig nok det, men nå tenker jeg mer på den makten det også gir ...

Lenke til kommentar

Kunne ikke brydd meg mindre, hvis det er noe du liker og vil gjøre, kjør på!

 

Var dette et frieri?&--#60;3

 

Vel hvis det er hva du vil kalle det, hvorfor ikke? :)

 

Hvilke følelser skaper det hos deg når du vet at den som nistirrer på deg også begjærer deg, og at du kan styre dette?

 

Nå snakker jeg for meg selv, men jeg har ikke akkurat hatt noe imot at noen av det motsatte kjønn begjærer meg, er alltid like hyggelig det.

 

Ja, det er deilig nok det, men nå tenker jeg mer på den makten det også gir ...

 

Ja det gir jo en del makt, men nå har de tross alt kjøpt denne tjenesten frivillig, videre så skal hun bare danse foran dem, om de velger å gi henne nummeret eller noe sånt er ikke hennes feil.

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Er bare snakk om dansing ja:)

 

Hvem er objektet - du eller den som titter på deg?

 

Kunne ikke brydd meg mindre, hvis det er noe du liker og vil gjøre, kjør på!

 

Var dette et frieri?&--#60;3

 

Vel hvis det er hva du vil kalle det, hvorfor ikke? :)

 

Hvilke følelser skaper det hos deg når du vet at den som nistirrer på deg også begjærer deg, og at du kan styre dette?

 

Nå snakker jeg for meg selv, men jeg har ikke akkurat hatt noe imot at noen av det motsatte kjønn begjærer meg, er alltid like hyggelig det.

 

Ja, det er deilig nok det, men nå tenker jeg mer på den makten det også gir ...

 

Ja det gir jo en del makt, men nå har de tross alt kjøpt denne tjenesten frivillig, videre så skal hun bare danse foran dem, om de velger å gi henne nummeret eller noe sånt er ikke hennes feil.

 

Javel, hun skal jo bare danse ... :)

Hva med at hun utnytter svakheter hos betrakteren? Kort sagt: Hvem er hora?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...