Gå til innhold

Tjen penger med app


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... Trygghet? Facebook?? Jahaja, dette må jeg si er trygghet :nei2: En annen ting... Hva med dem som ikke har fb eller 50 "venner"? :confused:

 

Hei PoWa. Det er ikke først og fremt Facebook som gjør Easybring trygt. Kombinasjonen av at de som tar med seg en pakke må verifisere seg gjennom et kredittkort som Easybring trekker og et mobilnummer som er koblet mot navnet.

 

Er det virkelig tryggere å sende pakker med andre selskaper?

 

Easybring jobber med manuell registering og det vil være på plass om noen uker. Men i en testfase var det viktig å ha en verfisering gjennom Facebook. Dette brukes på ingen måte kommersielt.

 

Mvh

 

Erland Bakke

Easybring

Lenke til kommentar

Hmm... Trygghet? Facebook?? Jahaja, dette må jeg si er trygghet :nei2: En annen ting... Hva med dem som ikke har fb eller 50 "venner"? :confused:

 

Hei PoWa. Det er ikke først og fremt Facebook som gjør Easybring trygt. Kombinasjonen av at de som tar med seg en pakke må verifisere seg gjennom et kredittkort som Easybring trekker og et mobilnummer som er koblet mot navnet.

 

Er det virkelig tryggere å sende pakker med andre selskaper?

 

Easybring jobber med manuell registering og det vil være på plass om noen uker. Men i en testfase var det viktig å ha en verfisering gjennom Facebook. Dette brukes på ingen måte kommersielt.

 

Mvh

 

Erland Bakke

Easybring

 

Om dere er tryggere eller ikke er jo ikke mulig å si siden dere er i en "testfase" sånn statistisk sett.

 

Men jeg fikk ikke helt svar på om hva om man feks ikke har 50+ venner, hva med 20? 30? Hva skal dere eventuelt gjøre om "Jens" ikke leverer pakken? Kontakte "Hans" siden har er vennen til "Jens"?

Endret av -PoWa-
Lenke til kommentar
Hmm... Trygghet? Facebook?? Jahaja, dette må jeg si er trygghet :nei2: En annen ting... Hva med dem som ikke har fb eller 50 "venner"? :confused:
Hei PoWa. Det er ikke først og fremt Facebook som gjør Easybring trygt. Kombinasjonen av at de som tar med seg en pakke må verifisere seg gjennom et kredittkort som Easybring trekker og et mobilnummer som er koblet mot navnet.Er det virkelig tryggere å sende pakker med andre selskaper?Easybring jobber med manuell registering og det vil være på plass om noen uker. Men i en testfase var det viktig å ha en verfisering gjennom Facebook. Dette brukes på ingen måte kommersielt.MvhErland BakkeEasybring
Om dere er tryggere eller ikke er jo ikke mulig å si siden dere er i en "testfase" sånn statistisk sett.Men jeg fikk ikke helt svar på om hva om man feks ikke har 50+ venner, hva med 20? 30? Hva skal dere eventuelt gjøre om "Jens" ikke leverer pakken? Kontakte "Hans" siden har er vennen til "Jens"?

 

Hei igjen.

 

Tanken med facebook login er først og fremst for å gjøre det enkel og ikke minst ha et bilde av sjåføren. Vi tror at de som har mer enn 50 venner på facebook er en reell profil og ikke kunstig skapt for å svindle. Vi har ingen mulighet til å kontakte vennene, det er mer en trygghetsfaktor. Hvis pakken blir borte så er pakken forsikret inntil 10 000 NOK, i tillegg vil det være mulig å kjøpe ekstra forsikring. Hvis pakken blir borte og vi ikke hører fra sjåføren eller får tak i han så har vi muligheten til å trekke opptil 10 000 NOK fra kredittkortet som er registrert. I tillegg vil sjåføren bli kastet ut av vårt system og trolig bli politianmeldt.

 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei igjen. Tanken med facebook login er først og fremst for å gjøre det enkel og ikke minst ha et bilde av sjåføren. Vi tror at de som har mer enn 50 venner på facebook er en reell profil og ikke kunstig skapt for å svindle. Vi har ingen mulighet til å kontakte vennene, det er mer en trygghetsfaktor. Hvis pakken blir borte så er pakken forsikret inntil 10 000 NOK, i tillegg vil det være mulig å kjøpe ekstra forsikring. Hvis pakken blir borte og vi ikke hører fra sjåføren eller får tak i han så har vi muligheten til å trekke opptil 10 000 NOK fra kredittkortet som er registrert. I tillegg vil sjåføren bli kastet ut av vårt system og trolig bli politianmeldt.

 

Veeldig sent ute her, men dette er kostelig i forhold til ansvarsfraskrivelsen deres egne ansatte har mtp. levering. Flere ganger har jeg eller kunder blitt utsatt for at sjåføren har signert leveringsslippen selv, og lagt pakken utenfor døra til bedriften/privatadressen. Hvor er "trekke vareverdi fra kredittkortet til den ansvarlige" og "politianmeldelsen" da?

 

Dere er i en vernet bedrift, altså.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...