Gå til innhold

Pro Pinball kan gjenoppstå (3DS, Android, iPad, Mac, PC, PS3, Vita, WiiU, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og for de svært veldesignede brettene serien har levert

 

Kommer veldig an på hva man mener med "veldesignede". Rent visuelt var de veldig bra, men gameplaymessig synes jeg de virkelig stinket. Sammenliknet med mange av de ekte flipperspillene skjer det jo nesten ingenting på spillbrettet uansett hvor man skyter kulen, rett og slett utrolig at det går an å lage så kjedelige brett. Kjøpte alt de ga ut av spill i Pro Pinball-serien, og alt var såpass kjedelig at jeg ikke gadd å spille det særlig lenge, på tross av at jeg alltid har vært veldig glad i flipperspill generelt.

 

Men brettene bør jo bli veldig mye bedre denne gangen med tanke på at de har fått med seg folkene bak noen av de aller mest populære flipperspillene i bransjen, er helt klart et Kickstarterprosjekt flipperspillentusiaster bør vurdere å støtte med noen kroner.

 

Vil også anbefale folk å følge med på hva Farsight foretar seg for tiden i forbindelse med flipperspillsimulatoren "Pinball Arcade". De kjører en kickstarter for tiden for å samle inn penger til å lage en digital utgave av "Star Trek"-flipperspillet, eksempelvis, og tidligere har de samlet inn penger til å finansiere en digital utgave av "Twilight Zone".

 

http://www.kickstart...ration?ref=live

 

http://www.facebook.com/pinballarcade

 

Er også mulig de vil klare å finansiere en digital utgave av "The Addams Family" på sikt. Får holde fingrene krysset.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Pro Pinball kampanjen har oppdatert sine reward tiers. Nå får man blant annet alle brettene på touch tablets for bare 20$ eller på PC for 30$, vesentlig billigere enn tidligere.

 

Kampanjen trenger en boost for å lykkes, så alle med interesse må støtte. Dette er fantastiske spill!

 

www.kickstarter.com/projects/1790321238/pro-pinball-revived-and-remastered

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...