Gå til innhold

Sniktitt: Acer Iconia W700


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har Samsung hatt en slik på markedet ganske lenge, bare at den kjører Win7. Største forskjellen jeg ser mellom Samsung Slate og de nyere brettene som kommer for tiden er at de nye ikke inneholder Wacom tech, og blir dermed uten penn. Og det kan fort bli plagsomt når man skal navigere nettsider med mouse-over :p

 

Digger docking-løsningen, men de burde slippe en med innebygget tastatur. Pekeflate er mindre viktig, man blir ganske fort vant til å pirke på skjermen for navigering, men å kunne ha med seg tastatur uten å måtte slepe på et ekstra i tillegg til alt annet..

Lenke til kommentar

Tommel opp for at de har puttet thunderbolt i den. Fin oppløsning også. For min del faller dette produktet derimot mellom to stoler. Jeg syntes den er for stor til å være et nettbrett, og for svak til å være en laptop. Aktiv kjøling er heller ikke noeg jeg ønsker å se på et nettbrett. Ikke helt min greie med andre ord, men jeg kan definitivt se for meg at andre ønsker seg en. :)

Lenke til kommentar

Nå har Samsung hatt en slik på markedet ganske lenge, bare at den kjører Win7. Største forskjellen jeg ser mellom Samsung Slate og de nyere brettene som kommer for tiden er at de nye ikke inneholder Wacom tech, og blir dermed uten penn.

Dette er virkelig trist. Mest fordi jeg ønsker meg en cintiq. Er det bekreftet at samsungs x86 (om slike kommer) brett er uten wacom?

Lenke til kommentar
Dette er virkelig trist. Mest fordi jeg ønsker meg en cintiq. Er det bekreftet at samsungs x86 (om slike kommer) brett er uten wacom?

 

Nå vet jeg at en av brettene Samsung jobber med har Wacom og docking med tastatur og batteri, så alt er ikke tapt. Slate-en er dog slett ikke ille. Ikke akkurat Cintiq, men ganske nære.

Lenke til kommentar

Om docken hadde hat hdmi hadde jeg kjøpt 2 stk med en gang, skjønner ikke hva som er så vanskelig med å lage en dock som tilbyr hdmi...

 

Hæh? Skal med HDMI på en dock når brettene selv har HDMI?

Enkelt og greit slik at jeg kanputte den I docken og "that's it". Og ikke matte putte den I docken for så å koble til HDMI.

Lenke til kommentar

Enkelt og greit slik at jeg kanputte den I docken og "that's it". Og ikke matte putte den I docken for så å koble til HDMI.

Faktisk, det finnes. Docking til Samsung XE700T1A har HDMI, LAN, USB 2.0 og Headphone jack.

Bakdelen? Nettbrettet koster over 10.000kr er forrige generasjon og kjører Windows 7 Pro. :p

Lenke til kommentar
Dette er virkelig trist. Mest fordi jeg ønsker meg en cintiq. Er det bekreftet at samsungs x86 (om slike kommer) brett er uten wacom?

 

Nå vet jeg at en av brettene Samsung jobber med har Wacom og docking med tastatur og batteri, så alt er ikke tapt. Slate-en er dog slett ikke ille. Ikke akkurat Cintiq, men ganske nære.

Jeg rekner med at den ikke kan sidestilles med en cintiq (det ville jo vært et komersielt selvmord), men hvis den kan fungere som et decent tegnebrett for scetching på hobbynivå hadde jeg blitt glad. Har satt av pengene til en cintiq 24" da jeg planla å kjøpe meg en til julegave i fjor. Meeeen, jeg ble litt grådig. Jeg drodler mest på hobbybasis, og da blir 16-20K litt mye. Men pengene står der enda, så hvem vet...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...