Gå til innhold

Nå blir han deportert til Sverige


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kambodsja utleverer en piratkopierer men nekter å utlevere sex-turister, og vestlige som driver barnebordeller?? føler det er en dobbeltmoral i det her -.--frank

 

Plate-/filmbransjen er sterkere enn man tror. De hadde vel brydd seg katta om pedofile og barna de misbruker. Her er det andre prioriteringer, det er feite bankkonti som skal beskyttes, det forstår vi jo.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor disse ettersøkte skal rote seg bort i sånne stater, man lever mer i skul og bedre i sverige, der de færreste bryr seg hvem naboen er... Kambodsja liksom, jisses, saueflukt prinsippet "løp til du stuper" lever i beste velgående ser jeg..

Hadde jeg vært forfulgt hadde jeg meldt meg inn i fremmedlegionen ;-)

 

-frank

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kambodsja utleverer en piratkopierer men nekter å utlevere sex-turister, og vestlige som driver barnebordeller?? føler det er en dobbeltmoral i det her -.--frank

 

Jeg er helt enig med at det er dobbelmoral, men nå må vi huske på at Kambodsja ikke er verdens korrupte frie land, og jeg vil tro at Plate- og filmbransjen har et i erme om denne saken.

Lenke til kommentar
Kambodsja utleverer en piratkopierer men nekter å utlevere sex-turister, og vestlige som driver barnebordeller?? føler det er en dobbeltmoral i det her -.--frank
Når det er snakk om penger så selges moral ofte ganske billig.

 

Jepp. Det er bare å høre på argumentene til folk som ikke vet forskjell på "mitt" og "ditt". Filsnyltere er vel helst ikke å regne for noe særlig moralsk kompass de heller......alt for å slippe å betale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kambodsja utleverer en piratkopierer men nekter å utlevere sex-turister, og vestlige som driver barnebordeller?? føler det er en dobbeltmoral i det her -.--frank
Når det er snakk om penger så selges moral ofte ganske billig.

 

Jepp. Det er bare å høre på argumentene til folk som ikke vet forskjell på "mitt" og "ditt". Filsnyltere er vel helst ikke å regne for noe særlig moralsk kompass de heller......alt for å slippe å betale.

I mange tilfeller er det ikke mangelen på betalingsvilje, men mangelen på praktiske tjenester som er problemet. For ikke å snakke om alle de som er juridisk sett barn, og har ikke pengene til å kjøpe stuff da de ikke har eller har muligheten til å få en egen inntekt, (men det er en helt annen diskusjon). Se hva spotify gjorde med musikknedlastingen, eller hva hulu.com og netflix gjorde med TV-serie nedlastingen i USA! Eller til tross for at det ofte er høyoppløslige versjoner av nye filmer tilgjengelig for nedlasting er det en årlig økning i mengden kinobesøk. (og det er på kino filmselskapene tjener pengene sine, DVD-salg er småpenger de får inn som "bonus".

 

Ulovlig fildeling er kanskje akkurat det: Ulovlig, men det betyr ikke at motivasjonen bak nedlasterene er å gjøre noe ulovlig. For bare vent, så fort tjenestene kommer som er bra nok blir piratkopiering en ting i fortiden!

 

-frank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...