Gå til innhold

Ikke last ned World of Blocks 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå laster jeg aldri ned noe med dårlig brukeranmeldelser, og leser alltid de dårlige brukeranmeldelsene for å se hva de mener.

 

Er det få brukeranmeldelser, og jeg er usikker på programmet laster jeg det rett og slett ikke ned!

Er klar over at det er mye falske apps som ofte gjør stikk motsatt av hva du vil ha dem til å gjøre... Som f.eks å logge passordene dine! :p

 

Better safe then sorry!

Lenke til kommentar

Det lurer jeg også på. Hvorfor er spillet tilgjengelig i App Store?

 

Fordi Apple er dårlig i å sjekke programmene og spillene for snuskeri og slikt.

 

Det at Apple er bra på å holde styr på AppStore er noe som henger igjen i fra 2007 og 2008 på samme måte som at iPhone var noe veldig bra i 2007 og 2008, som dem dog ikke er i dag.

Lenke til kommentar

Det bekrefter jo bare det jeg alltid har sagt. Laster du ned en app bør du bruke et minutt til å lese gjennom kommentarer, uavhengig av hvilken platform du bruker.

 

Når en app får en av fem stjerner bør man lukte lunta!

 

Er nok ikke bare du som er så smart og skjønner dette, jeg er så smart også ;) Tror de aller fleste skjønner hva vurderingens funksjon er :)

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar
Det at Apple er bra på å holde styr på AppStore er noe som henger igjen i fra 2007 og 2008 på samme måte som at iPhone var noe veldig bra i 2007 og 2008, som dem dog ikke er i dag.

Det at Apple er bra på å holde styr på App Store henger altså igjen helt fra 2007, dvs året FØR den åpnet for første gang? Apples App Store åpnet i juli 2008.

 

Om iPhone-telefonene er bra eller dårlige produkter er det delte meninger om som med alt annet, de troner i allefall atter en gang helt på toppen av pallen når det gjelder kundetilfredshet blant smarttelefonbrukere i J.D Powers markedsundersøkelser.

 

Lurer forresten på hva Apple foretar seg med tanke på forbrukere som har betalt for denne svindelappen? De BURDE gi pengene tilbake helt automatisk til alle som har kjøpt, siden markedsføringen av denne appen var såpass feilaktig. Synes det blir helt urimelig hvis det kun er de få som gidder å ta seg bryet med å klage som får igjen pengene når det er snakk om åpenbare svindelprodukter som dette.

 

Blir i allefall for dumt om svindlere som gir ut slikt søppel og markedsfører det som noe annet får beholde pengene de har lurt til seg, for da vil de jo ha gode grunner til å prøve seg igjen på akkurat det samme i fremtiden.

Lenke til kommentar

Det bekrefter jo bare det jeg alltid har sagt. Laster du ned en app bør du bruke et minutt til å lese gjennom kommentarer, uavhengig av hvilken platform du bruker.

 

Når en app får en av fem stjerner bør man lukte lunta!

 

Er nok ikke bare du som er så smart og skjønner dette, jeg er så smart også ;) Tror de aller fleste skjønner hva vurderingens funksjon er :)

Det pleide jeg å tro selv også, men når folk lager masse bråk over at Google ikke luker ut dårlige apper på forhånd og dermer risikerer å ha dårlige apper i Play Store noen dager, så virker det jo som folk forventer å kunne laste ned apper totalt ukritisk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...