Gå til innhold

Tilbake til korstogene (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men har ikke de tullehodene her mista gnisten for lenge siden?

 

stronghold var bra det, spillte det mye en gang i tiden, gøy på netverk. så kom crusader var ok.. så kom crusader plus en enda litt forbedret utgave... så var det vel en collector edtition warchest eller hva det het for noe.... og nå skal de faen meg nok engang spy ut den samme greia med litt bedre ting og fiks fanteri... rent idioti!!!

Lenke til kommentar

Stronghold Crusader er et utrolig bra spill. Spiller det enda. Det som er så trist, er at de har gått bort i fra stilen som var i Crusader, og Stronghold 1. Da de begynte med 3D, mistet jeg mye av spillegleden. Det å forsvare en borg ble veldig vanskelig, og det virket som om oppbyggingen av slottet ikke spilte noen stor rolle lenger.

 

Jeg likte heller ikke de nye tingene som man man måtte gjøre for å få slottet "opp og gå". Det var litt mer "rett frem" i Crusader, og ikke så veldig mye å tenke på. Litt avansert skal det være, men jeg synes det ble litt for mye.

 

Nå har jeg ikke prøvd nyeste spill i serien, da jeg ikke har hørt så mye positivt om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stronghold har kjempepotensial! Konseptet er genialt.

 

Problemet er bare hvordan serien har blitt ødelagt i oppfølgerne!

Det sterkeste kortet til Stronghold er borgbyggingen, og forsvar/beleiring av borger.

For meg er det uforståelig hvorfor ikke de har satset enda mer på å utvikle dette.

Dessverre har de satset på en for barnslig og enkel stil med få muligheter for borgbygging og elendig kontroll av soldater.

 

Hadde vært rått med et Stronghold som hadde mange flere byggemuligheter, altså enda bedre utvalg av ulike typer tårn, murer, som kunne gjort det mulig å lage helt unike borger.

Kombiner dette med større mengder realistiske soldater som du kontrollerer i grupper som i Total War, så ville dette blitt rene guttedrømmen

 

Men utvilerne er vel ikke så ambiøse...

Likevel, dersom det nye Crusader går mer tilbake til de originale spillene blir det kanskje et kjøp likevel :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg tviler egentlig litt. De siste oppfølgerne har alle sagt at de skal "forbedre fysikk, grafikk osv." - noe som er helt uinteressant for min del. De har aldri nærmet seg de eldre spillene i serien, og ser ikke hvorfor de skulle gjøre det nå.

 

De burde se det samme som utviklerne i Settlers-serien gjorde. Disse spillseriene har mange som har spilt de eldre spillene, og ønsker ikke de store forandringene som forandrer spillet helt.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...