Gå til innhold

Square Enix med gigantisk Final Fantasy-samling (PS2, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strengt tatt så er det bare estetisk gjennomført relansering av titler de har gitt ut på nytt et utall ganger før. Som de fleste Final Fantasy-fans eier jeg både to og tre versjoner av flere av disse titlene, og vet ikke om jeg vil betale 2500 for å ha alle sammen i en pen eske.

 

Nei, jeg skulle heller ønske Square-Enix begynte å bruke tiden sin på noe nyttig igjen, i stedet for å bruke fem år på å gi ut en ny hovedtittel i serien når de tidligere brukte maks to.

Lenke til kommentar

"Overraskende nok har Square Enix valgt å utgi samtlige spill i sin originale utgave (med unntak av Final Fantasy III som kommer som en enkelt UMD til PSP), men med PlayStation 3s bakoverkompabilitet skal ikke dette være noe problem, i det minste i forhold til PlayStation 1-spillene."

 

Ehm. Nei. Final Fantasy I - VI kom ut på NES / SNES. Med andre ord, ikke den orginale utgaven.

Lenke til kommentar

grunnen til at det er dyrt er fordi det er collectors item .

Dette gjøres i Japan hele tiden. Tastatur blir malt blå og får en ekstra kul knapp 400 kr opp i pris bare fordi folk er lettlurt.

Jeg ville kjøpt dette fordi dette ville vert perfekt og ta opp om 10 år eller selge det dobbelt så dyrt haha.

Lenke til kommentar

grunnen til at det er dyrt er fordi det er collectors item .Dette gjøres i Japan hele tiden. Tastatur blir malt blå og får en ekstra kul knapp 400 kr opp i pris bare fordi folk er lettlurt.Jeg ville kjøpt dette fordi dette ville vert perfekt og ta opp om 10 år eller selge det dobbelt så dyrt haha.

 

tviler sterkt at redeem codene virker om 10 år gitt... så du blir nok grundig lurt, hvis du kjøper det her får å håve inn senere.

 

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på... Hvor ble det av X-2? Og får vi med XIII-2?

I en samlepakke til 200 kroner per spill (spesielt med tanke på at mange av spillene er 15 år gamle remakes av 25 år gamle spill) så vil jeg ikke måtte fylle inn resten av spillene selv...

 

Man går da strengt tatt ikke glipp av noenting. X-2 er mest som en FF-fanserviceparodi mens XII-2 bare er gjespers.

Lenke til kommentar

Strengt tatt så er det bare estetisk gjennomført relansering av titler de har gitt ut på nytt et utall ganger før. Som de fleste Final Fantasy-fans eier jeg både to og tre versjoner av flere av disse titlene, og vet ikke om jeg vil betale 2500 for å ha alle sammen i en pen eske.

 

Nei, jeg skulle heller ønske Square-Enix begynte å bruke tiden sin på noe nyttig igjen, i stedet for å bruke fem år på å gi ut en ny hovedtittel i serien når de tidligere brukte maks to.

 

Jeg ser hva du prøver å si, men de har i oppriktighetens navn vært litt mer produktive enn som du får det til å høres ut som.

 

Final Fantasy XII: 2007

Final Fantasy XIII: 2009

Final Fantasy XIV: 2010

Final Fantasy XIII-2: 2012

 

Hva kvaliteten gjelder råder det selvsagt ulike meninger.

 

På GOG relanserar dei eldre spel for 6 til 10 dollar per stykk.No er sjølvsagt ein slik praktpakke med fysiske gjenstandar verdt noko meir, men dette blir likevel i meste laget.

 

Det er vel en sånn "vise-at-man-er-knallhard-'ekte'-fan-pakke".

Endret av oerhört
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...